Pesico Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er en irriterende ting med Mainichi Issho. "Spillte" det i noen timer nå og fikk 4 meldinger om hva i svarte det var jeg spillte:p Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Samme her, fikk 3 stk. Heldigvis så har PS3 sånn greie at jeg kan skrive det jeg skrive sist ved å trykke på noen taste trykk Har 26% på det, tror jeg tar resten i morgen. Skal slække i kveld. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Samme her, fikk 3 stk. Heldigvis så har PS3 sånn greie at jeg kan skrive det jeg skrive sist ved å trykke på noen taste trykk Har 26% på det, tror jeg tar resten i morgen. Skal slække i kveld. Har 26% på det jeg og. Spiller for det meste Ferrari Challenge nå. Spiller det japanske når jeg gjør andre ting. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Slugge, du som har tatt alle, det er vel flere enn 120 news egentlig men man trenger ikke lese alle? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 tror det er snakk om en 250 news til sammen eller noe sånnt, de har gitt ut 2-3 ganger i uken siden november 2007... og i det siste kommer de nesten daglig Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Håper det kommer flere free trophies av det. Sånn lese 300 news og sånt. EDIT: JA! Endelig 120 og siste gold trophie. No more katte spill som minner meg og Mario Party, pluss The Sims musikk og Digimon World 1 klikke lyder. ALDRI MER! Endret 21. september 2008 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Bump, WipeEout fikk god kritikk fra ITavisen! http://www.itavisen.no/sak/787346/Hektisk_techno-racing/ Er fortsatt ikke sikker på om jeg kjøper det. Trophie listen ser veldig vanskelig ut og er noe som jeg tviler på å få 100% på. Spillet vil koste en hundre lapp. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 wipeout trophies ser lett ut spør du meg Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Koster bare en 100lapp!! Da skal ihvertfall jeg kjøpe det. Tenkte ikke jeg skulle kjøpe det først. Syns det er litt morsomme spill så de pengene er det jaggu verdt. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 http://www.ps3trophies.org/game/burnout-paradise/trophies/ Da var trofelisten til Burnout lagt ut på ps3trophies.org. Man får også trophies for bikes pack noe jeg hvertfall digger. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Blir nok litt burnout igjen ja. Fantastisk spill Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Gleder meg til Torsdag Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 http://www.ps3trophies.org/game/burnout-paradise/trophies/ Da var trofelisten til Burnout lagt ut på ps3trophies.org. Man får også trophies for bikes pack noe jeg hvertfall digger. Ah.. som jeg gleder meg til Burnout-trophies.. Men ingen release-date for trophiesene enda? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) " A pack delivering PS3 Trophy Support will be released imminently and included for free." er ikke helt sikker på hva imminently betyr men det kan sikkert dere si? er hvertfall noen rundt på nettet som sier at trophie greiene kommer på torsdag. EDIT: høres ut som det kommer med lanseringen av burnout som PSN spill på torsdag, da de har skrevet en liste over hva de har lagt til burnout og under den står trophies, som ikke har kommet enda og den øya som kommer står i et annet avsnitt om hva som kommer! kilde: http://www.criteriongames.com/article.php?artID=349 Endret 22. september 2008 av andy24 Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 http://www.ps3trophies.org/game/burnout-paradise/trophies/ Da var trofelisten til Burnout lagt ut på ps3trophies.org. Man får også trophies for bikes pack noe jeg hvertfall digger. Ah.. som jeg gleder meg til Burnout-trophies.. Men ingen release-date for trophiesene enda? Mye tyder på torsdag, men vil ikke si det er 100% bekreftet enda. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hmmm. Lurer på om jeg ikke lasta ned feil, da jeg skulle laste ned den Minitosi Intino eller hva pokker det heter. Når jeg fant et bilde av to katter på japanese psn var det 2 alternativer. Lasta ned den første, som i XMB menyen har et ikon med et blått hus men ingen katter.Var dette feil da eller?? Isåfall, noen som kan gi meg en pekepinn på hvor i jpn jeg kan finne spillet?? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hmmm. Lurer på om jeg ikke lasta ned feil, da jeg skulle laste ned den Minitosi Intino eller hva pokker det heter. Når jeg fant et bilde av to katter på japanese psn var det 2 alternativer. Lasta ned den første, som i XMB menyen har et ikon med et blått hus men ingen katter.Var dette feil da eller?? Isåfall, noen som kan gi meg en pekepinn på hvor i jpn jeg kan finne spillet?? Da har du nok lastet ned riktig. Hos meg ser det ut som et hus med et tre ved siden av og japansk skrift under. Prøvde å laste ned den ved siden av etterpå, men det gikk ikke så tror ikke den er relevant. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Den til venstere er riktig, ja. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Den til venstere er riktig, ja. Det eneste som er på skjermen er japansk tekst før jeg så m¨å trykke X to ganger. Så blir hele skjermen sort med en klokke i venstre hjørne. Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 For å få spillet til å starte må du synkronisere klokken på PS3'en med internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå