Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme her, fikk 3 stk. Heldigvis så har PS3 sånn greie at jeg kan skrive det jeg skrive sist ved å trykke på noen taste trykk :)

Har 26% på det, tror jeg tar resten i morgen. Skal slække i kveld.

Har 26% på det jeg og. Spiller for det meste Ferrari Challenge nå. Spiller det japanske når jeg gjør andre ting.

Lenke til kommentar

Håper det kommer flere free trophies av det. Sånn lese 300 news og sånt.

EDIT:

JA! Endelig 120 og siste gold trophie. No more katte spill som minner meg og Mario Party, pluss The Sims musikk og Digimon World 1 klikke lyder.

ALDRI MER!

Endret av Pentumsmart
Lenke til kommentar

" A pack delivering PS3 Trophy Support will be released imminently and included for free."

er ikke helt sikker på hva imminently betyr men det kan sikkert dere si?:p

er hvertfall noen rundt på nettet som sier at trophie greiene kommer på torsdag.

EDIT: høres ut som det kommer med lanseringen av burnout som PSN spill på torsdag, da de har skrevet en liste over hva de har lagt til burnout og under den står trophies, som ikke har kommet enda og den øya som kommer står i et annet avsnitt om hva som kommer!

kilde: http://www.criteriongames.com/article.php?artID=349

Endret av andy24
Lenke til kommentar

Hmmm. Lurer på om jeg ikke lasta ned feil, da jeg skulle laste ned den Minitosi Intino eller hva pokker det heter. Når jeg fant et bilde av to katter på japanese psn var det 2 alternativer. Lasta ned den første, som i XMB menyen har et ikon med et blått hus men ingen katter.Var dette feil da eller??

Isåfall, noen som kan gi meg en pekepinn på hvor i jpn jeg kan finne spillet?? :)

Lenke til kommentar
Hmmm. Lurer på om jeg ikke lasta ned feil, da jeg skulle laste ned den Minitosi Intino eller hva pokker det heter. Når jeg fant et bilde av to katter på japanese psn var det 2 alternativer. Lasta ned den første, som i XMB menyen har et ikon med et blått hus men ingen katter.Var dette feil da eller??

Isåfall, noen som kan gi meg en pekepinn på hvor i jpn jeg kan finne spillet?? :)

Da har du nok lastet ned riktig. Hos meg ser det ut som et hus med et tre ved siden av og japansk skrift under. Prøvde å laste ned den ved siden av etterpå, men det gikk ikke så tror ikke den er relevant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...