lolvik Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) EDIT: Hah, beklager, men det tok meg bare 5 min å finne ut hva som faktisk var problemet, ikke det engang. Det som hadde skjedd var at partisjoneringen på harddisken var blitt borte. Så det var bare å lage en ny en. Hei ! Saken er da slik, at jeg prøvde demoen av ubuntu. Jeg likte det over gjennomsnittlig godt, og bestemte meg for å installere det. Når man kom til partisjonsdelen av installasjonen, drev jeg på å så litt fram og tilbake, ettersom at jeg ville ha formatert to av mine tre harddisker, derav OS disken + en jeg lagrer random crap på. Jeg klarte ikke helt å finne ut hvordan jeg fikk dem formatert, så jeg bestemte meg for å gå tilbake til windows, backup'e alt, og bare formatere alle harddiskene. Så kommer problemet. Det ser ut som om min 500gb hardisk, sporløst har forsvunnet fra explorer.. Så alle programmene mine lagret på den disken er ødelagte, harddisken vises ikke på min datamaskin, men vises derrimot på enhets behandling. Jeg tror det kan ha noe med FAT16/32 å gjøre. Noen forslag ? Ser helst til at jeg kan bruke den ._. Endret 17. august 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå