Gå til innhold

Guitar Hero 3 - er dette best på Xbox 360, Wii eller PS3?

pesu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er best grafikk på PS3 og 360. Man kan også laste ned sanger til PS3 og 360 versjonen mot betaling (Går ikke på Wii). 360 gitaren er kompatibel med Rock Band. Det gjelder ikke PS3 og Wii utgaven.

Det er stort sett forskjellene.

Lenke til kommentar

Det kommer ann på hva du mener med "best". Det sier seg selv at xbox og PS3-versjonen ser bedre ut enn på Wii, men på den annen side snakker vi om pene noter som flyter nedover skjermen. ;)

Xbox og PS3 lar deg laste ned sanger, men det går ikke på Wii i GH3. Det går derimot i GH4 på alle tre systemene.

Gitaren til xboxen har fått veldig mye kritikk for å ha dårlig kvalitet. Jeg gav opp å bruke min og gikk heller tilbake til GH2-gitaren (den er ikke trådløs, og du kan ikke ta av halsen).

Wii-gitaren krever at du setter Wii-moten inn i den, men til gjengjeld har den kule finesser som å gitaren vibrere når du aktiverer Star Power, og når du spiller feil kommer feil-lyden ut av gitaren (wiimoten) i stedet for fra skjermen.

Ellers er det lite forskjell. Wii- og PS2-versjonen har to andre hemmelige folk enn xbox- og PS3-versjonen, men det er så vidt jeg vet alt.

Selv hadde jeg det på xbox før den streiket, og gitaren gadd jeg ikke bruke lenge. Kjøpte heller Wii-versjonen og har brukt den jevnlig siden jul og elsker den. :)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...