boma Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Her er enda et bilde ifra meg, tok det i dag på en liten rundtur. Tatt med: 400d, Sigma 17-70mm f/10 ISO 100 Lukkertid: 3s Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kul idé. Skulle vært skarpere, og hatt mye mer DOF. Ellers ville jeg sikkert croppet bort bladene til venstre og i bunn, da de egentlig bare er "rot" i bildet. (t tt tt ttog du an?) Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 er enig med han over, det er en god ide. men dessverre ikke godt nok utnyttet. Tror bildet hadde blitt bedre viss du hadde croppet vekk litt av bunnen, der venstre hjørne virker som rot for meg. men jeg vet at det å ta et bildet av et sånn motiv er vanskelig å fremstille som ikke rotete. Lenke til kommentar
boma Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Takk for tilbakemeldinger! Har gjort et nytt utsnitt og valgt et annet bilde jeg tok f/16 ISO 200 Lukkertid: 4s Her har jeg hatt et større utsnitt med "ryddet" bakgrunn ved å fjerne fargen. EDIT: Bildet er enda uskarpt som er litt synd. Har en tendens til å få uskarpe bilder med Sigma objektivet mitt. Er bekymret for at kanskje det er en av de "dårlige" objektivene Endret 18. august 2008 av boma Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Morsom ide... Likte den siste versonen av bildet best..! Virker faktisk litt eventyr-aktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå