mesha Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Jeg har registrert en Paypal account. For å så aktivere trenger jeg å motta en 4 sifret kode for å aktiviere accounten skikkelig, men hvor får jeg tilsendt denne koden? Det står at koden kommer vel om 2-3 dager. Det er nå ca 2 uker siden jeg registrerte meg! På forhånd takk! Endret 20. august 2008 av datating Endret emnetittel Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Du ser den på kontoutskriften din. Etter beløpet er bokført (de trekker 1 eller 2 dollar fra kontoen din), vil det komme opp en tekst som sier feks. "PAYPAL-1234". De fire siste sifferne i den teksten er koden din. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Må man ha visa får å ha en paypal konto, eller kan det brukes visa electron ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Må man ha visa får å ha en paypal konto, eller kan det brukes visa electron ? Visa Electron får du ikke brukt, desverre. Det er dog mulig å overføre penger fra bankkontoen din og over til Paypal. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 En liten kommentar til den endrede overskriften: Man MÅ ikke ha denne koden for å ta i bruk et kort hos PayPal. Men man trenger den dersom man skal ha en "Verified account" - som mange selgere spesielt hos eBay krever. Det er en ekstra sikkerhet for å unngå scammere. På andre nettbutikker som feks. Dealextreme, trenger man ikke denne. Man trenger den heller ikke dersom man legger inn en betaling til en annen person manuelt via paypal.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå