JFM Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Hei. Etter at jeg fant ut at mitt gamle kort ikke støttes av Windows Vista 64bit så har jeg sett meg nødt til å skaffe nytt kort. Krav: -11n -300mbps -Må være bra til spilling. Vet kabel er best, men det er desverre ikke et altrnativ -Helst ikke over 500kr -Må ha støtte for Windows Vista Ultimate x64 Endret 18. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hey der Jeg kjøpte nettopp trådløst netverkskort, men har ikke fått testet det så veldig mye enda, pga modem\router problemer. Men den jeg kjøpte var da altså Linksys WMP54GS (Speedbosster) Den tiden jeg har brukt det har jeg hatt god forbindelse i Vista 64bit. Drivere var enkle og installerer fra CD, men det finnes sikkert noen oppdaterte drivere der ute som er bedre. Signalstyrke lå fra 2-4 av 5 streker i Vista. Det kom rett og slett ann på hvordan jeg plasserte routeren og antennen på PC'en. Jeg vil bare si at den antennen som følger med Linksys kortet er STORT!! Det er ca 10m mellom kortet og routeren. Mellom her befinner det seg 2 litt tynne vegger. routerantennen står også bak en dataskjerm, men plasserer man den på siden av skjermen slik at signalet ikke går inni skjermen fikk jeg bedre styrke. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Takk for forslag. Men tror ikke jeg vil gå for det. Fordi det bare har 54mbps og ikke har 802.11n støtte Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Er D-Link DWA-140 noe å satse på? Noen som vet om det finnes Vista 64bits driver til den? Hvordan yter den i forhold til mitt gamle, Edimax EW-7728In??? Endret 18. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå