Gjest Møkk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei Jeg har hvite prikker på penis og de irriterer meg noe inni ${{€$! De er jevnt spredd utover pungen, en god del på skaftet, noen få på tuppen av penishode, "krans" rundt penishode og på forhuden er det kjempemange små. Det er så flaut! Er det INGENting jeg kan gjøre som ikke innebærer kosmetiske inngrep? Kom igjen . Kremer? Noe? Har kikket på andre i klassen i smug under gymtimen og ingen av dem har det. (Ja, jeg har godt syn. Ja, jeg er faktisk homofil. Og nei, jeg troller ikke) "Nesten alle har det" sier de fleste opplysningssider, men hvem er "Nesten alle"? Hjelp Hilsen gutt som ikke tør ha sex med lyset på Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvordan ser de ut, som små kviser men du kan ikke klemme dem ut? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Herregud, det er ikke uvanlig da.. Men visst de er store nokk så gir de litt pleasure? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Sopp. Gå til helsestasjon for ungdom og be dem undersøke det. Det er ikke flaut Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Sopp. Gå til helsestasjon for ungdom og be dem undersøke det. Det er ikke flaut Den var kjapp? Nei, sopp ser ikke ut som hvite prikker, selv om Dr. jonfla91 påstår dette. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Høres ut som talgkjertler. Disse kan være mer eller mindre fremtredende;- de som sitter rundt glans kan i tilegg være det vi kaller forhornet, dvs. litt spisse og se litt taggete ut. Kilde Talgkjertelstrukturer er altså helt normalt og skal ikke behandles, slik er mannen bygget. Det beste du kan gjøre er å ta en tur til en lege som du har tillit til og som i tilegg har erfaring med denne typen problemstilling, f. eks. en hudlege. I Oslo er Olafiaklinikken stedet. Han vil sannsynligvis kunne forsikre deg om at dette hverken er farlig eller noe å behandle. Og, de fleste damer er vant til at gutters penis kan se litt forskjellig ut, akkurat som resten av gutten. Lykke til ! Endret 18. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Dette er nok veldig korrekt. Sist jeg hørte noe tall på det, så var det vel noe slikt som at ca 70% av alle menn har synlige talgkjertler, så det er i alle fall ikke uvanlig, og det er absolutt ikke noe poeng å gjøre noe med det. Det skal være sånn Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har kikket på andre i klassen i smug under gymtimen og ingen av dem har det.(Ja, jeg har godt syn. Ja, jeg er faktisk homofil. Og nei, jeg troller ikke) Løftet du på tissen deres og tittet under den? Fikk du lov til det? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har kikket på andre i klassen i smug under gymtimen og ingen av dem har det.(Ja, jeg har godt syn. Ja, jeg er faktisk homofil. Og nei, jeg troller ikke) Løftet du på tissen deres og tittet under den? Fikk du lov til det? Haha.. Fikk litt morsomme bilder i hodet nå Til trådstarter: Bare til å ta kontakt via pm hvis det er flere ting du lurer på også. Du vet, det er flere skeive her på forumet Lenke til kommentar
Gjest møkk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Selvfølgelig fikk jeg løfte og smake på dem. NEI SÅ KLART IKKE! XD -Men selv om de andre har det føler jeg meg så ekkel med dem. Skjønner at de som sitter rundt penishode skal være der, men de andre? Og takk Manfred Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Skjønner at de som sitter rundt penishode skal være der, men de andre? Det er talgkjertler det også. Det er ganske vanlig å ha de på pungen og litt oppover undersiden av penis. Og takk Manfred Bare hyggelig. Jeg har selvpålagt taushetsplikt Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 bruk kondom vis det er så inimari flaut da:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå