kanonkent Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Du gjorde det rette, og det samme gjorde kompisen din! Godt at dere tok til fornuften Respekt, det skal litt baller til for å ta tak i noe sånnt Lykke til videre, du finner deg nok en tjej som virkelig setter pris på deg! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dude, du har min fulle respekt! Etter å ha lest førsteinnlegget tenkte eg at du var for forsiktig til å ta eit oppgjer med denne dama, men der tok eg feil. You rock! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 All hail!! Bra jobba! I det lange løp hadde ingen vunnet i denne sammenhengen og du hadde tapt mest. Jeg tenkte å si til deg at skal du være snill mot bestekompisen sin, så hadde du faktisk sagt i fra uansett. Han burde absolutt fått vite at hun kjørte litt dobbelt og en slik dame vil vel de færreste ha. Og for hennes del gikk hun på en smell som nå kanskje får henne til å bli litt mer voksen. Da har hun iallefall fått sjansen til å lære noe. fra meg også Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Bra jobba man:) Nå ofrer du ikke en enste tanke til hun der. Finne deg en søte dame som har lyst å vær med deg for den du er... Endret 28. august 2008 av Wooho Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Modig gjort man! Kompisen h;res ut som en bra kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå