magneman Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Har sinnsykt lyst på Deathadder, men kan ikke så mye om musmatter. Har en tøymatte som koster rundt 15-20kr, så erfaringen min med diverse musmatter er ikke akkurat bred den heller ettersom jeg alltid har brukt en slik musmatte. Jeg venner meg for til ting, så det har ikke så mye å si hvordan den egentlig er, bare at den passer bra til Deathadder. Prisen er heller ikke så viktig, med mindre det blir over 500kr, men har ikke sett musmatter til over den prisen heller. Vil helst kjøpe det fra Komplett (http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10366) men hvis andre nettbutikker har bedre musmatter så er jo det supert. Endret 17. august 2008 av magneman Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) QcK+ Steel har en bra musematte som jeg har hatt i noen år nå! Kjøpte den på Spaceworld, men du får sikkert tak i den på noen nettbutikker! Den heter QcK+ Steel Steelpad Heavy, og er på 450x400 cm! Den er stor, med andre ord! Utrolig bra musematte som kun trengs å ristes en gang i måneden! Jeg virkelig elsker den! Den kostet rundt 200 kroner den gang, og du får den for samme pris på ps.no. Vet ikke helt hva prisen er på komplett, eller om de har den, men du kan jo søke det frem! https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo Prisguiden fra hw! Review om musematta! Endret 18. august 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Søkte den opp på Komplett nå, og fant den her: QcK+ Steel Heavy Virkelig verdt å prøve! 5mm tykk, og utrolig lang og bred! Jeg bruker den med lav sensitivitet på musa, og har i tillegg en liten cm til overs som jeg tar over kanten på bordet for å slippe den skarpe kanten! Utrolig bra! Endret 18. august 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
magneman Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Et spørsmål angående Steelseries QCK, er alle musmattene de har på komplett like bortsett fra lengden, bredden og dybden? http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=qck Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg tror det er slik at de billige (de under 100 kroner) ligger på 2 millimeter, og da vil være lettere å frakte, men vil være mer "slippery" og uberegnelig enn de andre! De vil også ha en mindre jevn overflate, ved at mindre partikler som småstein (hvorfor i all verden skulle man ha det ved siden av dataen, men du skjønner!) og lignende ikke kjennes like godt! Min er på 6 mm, og den er deilig å bruke! Føler jeg får stort arbeidsområde, og musematta beveger seg ikke mye (ingenting som jeg har merket) fra side til side, eller krøller seg! Jeg vurderer å kjøpe meg en mini på 2 mm som jeg kan ha med til den bærbare, for den kan rulles sammen (utrolig praktisk for lan og lignende) når den skal fraktes! Alle i gjengen min vil ha sånn musematte etter å ha prøvd den! Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Til 3G mus burde du bruke plast matte, ettersom at 3G musa er litt mer følsom mot bløt underlag. Jeg har anskaffet meg denne, men den er egentlig designet til Razer Lachesis. Kan og annbefale Razer Lachesis. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107639 Endret 22. august 2008 av Trixz Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har selv deathadder og bruker Steelseries 5L musematte. Helt sykt god kombo Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Men 5L, er ikke det plastmatte? Mener å huske det, hvis ikke jeg tar helt feil! Gidder ikke sjekke nå, så får lese svaret i morgen en gang Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 5L er plastikk og tøy, men Razer har laget egene musmatter til 3G musene. Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har selv deathadder og bruker Steelseries 5L musematte. Helt sykt god kombo Har samme selv, helt sykt digg. 5L er halvt plast halvt tøy, slik at den er like stiv som steelpad men glir like bra som en tøymatte. Hadde Q-pad XXL syntes den var fin, men syntes den ble litt gummiaktig i forhold til 5Len som blir fastere. Det må være en av de beste musmattene per dags dato om ikke den beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå