QBab Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hallo! Nå har det seg slik at jeg har vert ute og trent. Etter på skulle jeg sette prikken over I'en og hive i meg noe karbopulver jeg kjøpte for en stund tilbake. Jeg styrtet så klart hele dosen og var vel fornøyd, helt til jeg oppdaget at pulveret gikk ut 03.10.2007! Kommer jeg til å dø nå? Er dette slutten? Eller, som jeg egentlig lurer på, kan jeg bare fortsette å spise pulveret siden det både luktet å smakte godt. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Så lenge du ikke får vondt i magen eller blir syk så kjør på Endret 17. august 2008 av DNA Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det er stor forskjell på "best før" og "siste forbruksdato". Antar at et tørt pulverisert karbohydrat-tilskudd du snakker om som havner i kategorien "best før", og derfor greit kan konsumeres så lenge du ikke merker noe vesentlig forskjell på smak / lukt. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Det er riktig det ja. Smakte like godt som da det var nytt (tror jeg). Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Som DNA sa så kan du nok kjøre på. Kan ikke se hva som skulle vært så utrolig farlig med det, men så har jeg ikke så god peiling på matpreservering og what not. Tror du vil føle det på deg om det er dårlig pulver. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 hehe, ta det med ro. har masse slik som er gammelt og det er ikke farlig i det hele tatt. så lenge det er oppbevart OK så. men smaker det dritt eller ser uvanlig ut bør du kaste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå