DMN Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Okey, jeg har gått fra WMP til Winamp nå og har ett problem; Jeg kan ikke spore opp sangene så lett. Jeg har en hælvettes mye sanger på datan, og hvis jeg skal sende noen/brenne over elns så må jeg spore opp de i mappene mine. WMP hadde en fin egenskap som du kunne høyre klikke på sangen og bare "go to file location". Dette savner jeg i winamp, og tror ikke eksisterer her? Finnes det en plug-in jeg kan laste ned for å fikse det? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Marker filen du skal ha tak i, i media library, og trykk ctrl+f eller høyreklikk og velg explore file location. Om filen ligger i spill listen så er det, så vidt jeg vet, ingen lett måte og gå rett til filens mappe. Raskeste jeg kan tenke nå, er og markere filen, ta ctrl+e, finne filbanen der, og gå dit. Endret 17. august 2008 av fatalicus Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Pokker, jeg saver drag and drop fra playlista. Media library bruker jeg ikke. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Finnes det no musikkavspillingsprogram som gjør dette foresten? Drag fra programmet->Nero feks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå