Gå til innhold

Pacino eller De Niro

Gunfreak

Hvem ville du valgt av Al Pacino og Robert De Niro?  

18 stemmer

1. 1. Hvis du måtte velge, hvem av disse ville du valgt som favoritt skuespiller?

• Robert De Niro
      9
    • Al Pacino
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pacino har vel ikke noe å virkelig slå i bordet med fra de siste årene han heller? Bedre enn De Niro, riktignok.

Spørs jo hvor langt tilbake man skal. Han er visstnok veldig god i både serien Angels of America og The Merchant of Venice, uten at jeg har sett noen av de. Jeg er spent på hva både han og DeNiro kan få til i Righteous Kill.

Lenke til kommentar

Nja, synes egentlig de er like gode. Men hvis jeg skulle si hvem som er best nå ville jeg gå for Pacino, mye p.g.a. Scarface og Carlito`s Way var filmer som virkelig slo ann og forsatt sitter igjen hos meg. De Niro var god i Heat sammen med Kilmer og Pacino. Rageing Bull og Taxi Driver er bare noen gode filmer mener jeg, som ikke jeg sitter igjen med så gode minner fra som Scarface og Rageing Bull.

De Niro sin rolle i Godfellas var grei, men den filmen var god veldig mye p.g.a. skapern av filmen og Ray Loitta.

Også hvis vi tenker på nyere filmer med de to så synes jeg De Niro har gjort mye dånglebær de siste årene, en grei komedie som heter "Meet The Parents" med en nesten pinelig oppfølger "Meet The Fockers" som egentlig er det eneste som sitter igjen, sammen med Analyze This-filmene med Billy Crystal. Al Pacino har liksom Ocean Thirteen og Two For The Money som har vært noen greie popcorn-filmer, og er litt bedre enn De Niro sine siste filmer.

Lenke til kommentar

Blir Pacino for meg og selvom jeg elsker De Niro og. Noen som nevner at Pacino av og til er litt over the top på actingen sin, og det er vel kanskje en av de tingene jeg liker med han :) Må også sies at selvom jeg er stor fan av filmene til De Niro så liker jeg rett og slett Pacino sine bedre, stort sett.

Og for meg så er det Al Pacino og Jack Nicholson som rager høyest(med bale følgende om han fortsetter i samme spor)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...