Chriskart11 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Hei! Søstera har bursdag neste uke, og jeg skal helst bestille mobil i morgen. Jeg er i midlertidig helt grønn på hva jeg burde velge, det er nesten 3 år siden jeg kjøpte min siste mobil :!: Uansett, hu blir 14 år (bah, fjortis), så dere som kan mobil/design håper jeg kan hjelpe meg litt her. Alle forslag blir tatt GODT i mot! Jeg er jo ikke akkurat kjemperik, så noe under 2.5 - 3k ville ikke gjort noe. Er åpen for alle merker, trenger bare noe som kan passe ei nybakt 14åring ! Christian Endret 18. august 2008 av Chriskart11 Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Kanskje en Nokia 7900 er svaret, den er råtøff Anebfaler en tur HIT , en veldig fin prisguide der, kan velge mellom uten/med abonnement og pris til-fra osv. forresten , med eller uten abonnement ? Endret 17. august 2008 av solaN - Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 http://www.cdon.com/product.phtml?prod=904656 ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Chriskart11 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Hehe, takk for alle svar! Prøvde å endre tittelen litt også, veit ikke om det egentlig er bedre nå Prisguiden der var veldig nyttig solan! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå