Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Treigt å "surfe" i forumet.

Anbefalte innlegg

Slenger med på her. Finner det mest irriterende når man har skrevet et lengre innlegg og det går til helvete med det. :@
Jeg har brent meg såpass på det at det nærmest har gått i blodet å trykke ctrl+a + ctrl+c før enhver forhåndsvisning eller posting av lengre innlegg. Jeg husker at det var en funksjon innebygget i forumet før som automatisk tok vare på en skreven post i tilfeller hvor lasting av siden misslyktes. Dumt den funksjonen har gått tapt i fornyelsen av forumet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slenger med på her. Finner det mest irriterende når man har skrevet et lengre innlegg og det går til helvete med det. :@
Jeg har brent meg såpass på det at det nærmest har gått i blodet å trykke ctrl+a + ctrl+c før enhver forhåndsvisning eller posting av lengre innlegg. Jeg husker at det var en funksjon innebygget i forumet før som automatisk tok vare på en skreven post i tilfeller hvor lasting av siden misslyktes. Dumt den funksjonen har gått tapt i fornyelsen av forumet.

Det burde være noe Ajax-greier som tar vare på innlegget i fall lastingen skulle gå galt? En egen tilbakemelding muligens?

Lenke til kommentar

Bruker du Opera eller Firefox fargoth? I Opera er hvertfall innlegget der når en trykker seg tilbake hos meg.

Jeg skrev med en i drift her om dagen og han fortalte at det mest sannsynlig var fordi Kvinneguiden.no sitt forum ble flyttet over på samme servere som Diskusjon.no.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Firefox. Hvorvidt innlegget er tilgjengelig ved å gå en side tilbake etter noe ikke gikk som det skulle avhenger av hva som førte til feilen i utgangspunktet. Ofte er innlegget tilgjengelig når jeg går en side tilbake, men ofte er ikke godt nok tatt noen av de mer brutale situasjonene hvor sidelange innlegg har går tapt i intet. Den ovennevnte funksjonen som var her tidligere presenterte innleggsteksten i en egen boks når en side lastet feilaktig eller ikke lastet i det hele tatt, slik at man kunne kopiere den ut og ta vare på den til feilen var utbedret. Jeg regner forøvrig med at den funksjonen opererete lokalt og dermed uavhengig av forumets servere.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Kan vel ikke annet enn å henge meg på jeg, er veldig plagsomt. Særlig når vi er vandt til at hastigheten faktisk er veldig bra her på siden i forhold til mange andre steder. :(

Jeg skrev med en i drift her om dagen og han fortalte at det mest sannsynlig var fordi Kvinneguiden.no sitt forum ble flyttet over på samme servere som Diskusjon.no.

Damn you kvinneguiden! :mad::p

Er en annen tråd om saken i tekniske tilbakemeldinger. Tar meg friheten til å sitere Ueland:

Myyyye tregt i det siste ja, til tider i går kom jeg ikke inn i det heletatt.

Hvorfor ingen tilbakemelding fra noen forum"sjefer"?

Har ferie ut måneden, så jeg er litt lite aktiv her for tiden. ;)

Men ja,forumet er tregt pga ytelsesproblemer med serverene (mao ingenting med annonser å gjøre), vi har desverre ingen estimat enda for når det er fikset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...