fargoth Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Slenger med på her. Finner det mest irriterende når man har skrevet et lengre innlegg og det går til helvete med det. :@Jeg har brent meg såpass på det at det nærmest har gått i blodet å trykke ctrl+a + ctrl+c før enhver forhåndsvisning eller posting av lengre innlegg. Jeg husker at det var en funksjon innebygget i forumet før som automatisk tok vare på en skreven post i tilfeller hvor lasting av siden misslyktes. Dumt den funksjonen har gått tapt i fornyelsen av forumet. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Slenger med på her. Finner det mest irriterende når man har skrevet et lengre innlegg og det går til helvete med det. :@Jeg har brent meg såpass på det at det nærmest har gått i blodet å trykke ctrl+a + ctrl+c før enhver forhåndsvisning eller posting av lengre innlegg. Jeg husker at det var en funksjon innebygget i forumet før som automatisk tok vare på en skreven post i tilfeller hvor lasting av siden misslyktes. Dumt den funksjonen har gått tapt i fornyelsen av forumet. Det burde være noe Ajax-greier som tar vare på innlegget i fall lastingen skulle gå galt? En egen tilbakemelding muligens? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Jupp. Forumet har blitt helt grusomt etter oppdateringen her forleden. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Bruker du Opera eller Firefox fargoth? I Opera er hvertfall innlegget der når en trykker seg tilbake hos meg. Jeg skrev med en i drift her om dagen og han fortalte at det mest sannsynlig var fordi Kvinneguiden.no sitt forum ble flyttet over på samme servere som Diskusjon.no. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Jeg bruker Firefox. Hvorvidt innlegget er tilgjengelig ved å gå en side tilbake etter noe ikke gikk som det skulle avhenger av hva som førte til feilen i utgangspunktet. Ofte er innlegget tilgjengelig når jeg går en side tilbake, men ofte er ikke godt nok tatt noen av de mer brutale situasjonene hvor sidelange innlegg har går tapt i intet. Den ovennevnte funksjonen som var her tidligere presenterte innleggsteksten i en egen boks når en side lastet feilaktig eller ikke lastet i det hele tatt, slik at man kunne kopiere den ut og ta vare på den til feilen var utbedret. Jeg regner forøvrig med at den funksjonen opererete lokalt og dermed uavhengig av forumets servere. Endret 21. august 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Det går irriterende treget her også Noen som kan fortell hva dette skyldes? og når det blir i orden igjen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Et under at jeg ikke har fått dobbelpost ennå, må jo sette meg på F5. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Går som sirup her. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Kan vel ikke annet enn å henge meg på jeg, er veldig plagsomt. Særlig når vi er vandt til at hastigheten faktisk er veldig bra her på siden i forhold til mange andre steder. Jeg skrev med en i drift her om dagen og han fortalte at det mest sannsynlig var fordi Kvinneguiden.no sitt forum ble flyttet over på samme servere som Diskusjon.no. Damn you kvinneguiden! Er en annen tråd om saken i tekniske tilbakemeldinger. Tar meg friheten til å sitere Ueland: Myyyye tregt i det siste ja, til tider i går kom jeg ikke inn i det heletatt. Hvorfor ingen tilbakemelding fra noen forum"sjefer"? Har ferie ut måneden, så jeg er litt lite aktiv her for tiden. Men ja,forumet er tregt pga ytelsesproblemer med serverene (mao ingenting med annonser å gjøre), vi har desverre ingen estimat enda for når det er fikset. Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Slenger meg på denne tråden. Forumet er utrolig tregt for tiden. Har prøvd både IE og Firefox, uten nevneverdig forskjell. Tar jo lengere tid å laste en side, enn å lese den Ellers takk for et strålende forum Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Tar en frekk en og ber om at vi får samlet alle tilbakemeldingne relatert til treghetene i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=994162 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg