Scarn Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Er det berre meg eller går det uvanlig treigt å surfe i forumet? Det går problemfritt å bruke andre nettsider, men når eg skal surfe i forumet går det ofte ganske treigt. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har hatt det samme de siste par dagene jeg også. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Enig. Går som smør. Fikk tidsavbrudd 2 ganger mens jeg prøvde og åpne denne tråden, faktisk. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Jepp, uholdbart å manøvrere rundt, har ikke merket noe før i dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Slenger meg på her. Det er vært treigt i flere dager nå. Virker som det kom etter dere hadde ste ngt noen timer for vedlikehold. Veldig irriterende. Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Slenger meg på denne. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Virker som det bare er tregt av og til på spesielle tidspunkt, og virker som det oftest skjer i de tidene da det antageligvis er mest pågang, f.eks. når folk kommer hjem fra jobb, eller tidlig på kveldene etter middag og dagsrevyen og denslags. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Noen ganger er det sirup, andre ganger virker det fint. Synes det har vært varierende i hele min fartstid her, men spesielt i det siste. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Dette har i perioder vært vanlig kost på diskusjon.no for meg, spesielt i "prime times", når jeg kan forestille meg at det er mange på. Diskusjon.no synes tydeligvis at å holde ett tilstrekkelig antall gode servere for for sine brukere ikke er noe å prioritere. Jeg er uenig. Endret 18. august 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 19. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Ein anna bug er at eg maa logge pa to gongar for at den skal reagere om eg ikkje har huka av paa" husk meg". Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Jepp, det er også litt dumt. Er ikke et problem særlig ofte da... Bruker som oftest "husk meg". Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Den siste tiden har det utvilsomt vert seigere enn normalt. Noen ganger har jeg ikke kommet inn en gang fordi alt er så tregt at det stopper helt opp. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Jeg opplever også at forumet blir stadig tregere. Nå får jeg også av og til opp en blank side med teksten "SQL-feil" og en liten beklagelse, eller noe sånt. Når det skjer tar det gjerne en god stund før jeg kommer meg inn på forumet som normalt igjen. Endret 20. august 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Distun Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Tregt, men uansett takk for at dere gidder å gjøre dette gratis Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Ville vel vært litt drøyt å ta betalt av brukerne Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Det er ikk bare meg altså, det virker som om det er "randomized" hos meg når det gjelder tidsbruk av åpning av tråder. Noen ganger er det som det skal, andre 4sek andre 25sek. som nå og noen ganger "siden kan ikke vises" /tidsavbrudd Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Opplever det samme selv. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Ja, dette har plaget meg spesielt mye de siste ukene. Det hente før også, men da langt sjeldnere enn nå i det siste. Av og til er det så ille at jeg kan gå å drite mens en tråd åpnes, noe som er utrolig irriterende når man sitter å venter. En periode hadde jeg også en serie gående i bakgrunnen som jeg så på mens siden lastet, da synes jeg det begynner å gå litt for treigt. Men enkelte ganger går det som normalt, men det er enkelte ganger det låser seg helt også. Endret 20. august 2008 av Brian Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Slenger med på her. Finner det mest irriterende når man har skrevet et lengre innlegg og det går til helvete med det. :@ Siden for også Opera til å bruke unormalt mye minne. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Oh noes, nå begynner det faktisk igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg