Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei. Opplevde en del kjipe ting når jeg var mindre, og igjennom barndommen, aldri vært fred og få. Gikk først utover søstera mi, og så meg. Sliter med angst og depresjon, og fungerer ikke noe særlig. Sitter inne med mye hat fordi jeg ble behandlet urettferdig, og tenker flere og flere ganger på hvordan jeg vil ta hevn. Har prøvd og fortrenge det, og får det lengre bakover i tankene, men enda sliter jeg veldig. Vil helst bare komme meg over det så jeg kan leve normalt uten og føle det hatet hver dag. En del piller temmer dette, men alikevel hender det at jeg får utbrudd, og om det blir for gale, skader jeg meg iform av kloring på armer(gjorde en del verre ting før, som har etterlatt arr, noe jeg angrer på.) Er det noe jeg kan gjøre for og slippe dette, så jeg ikke føler det slik? Vil bare bli frisk igjen og fortsette. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kanskje bra å ta kontakt med en lege/psykiater/psykolog - de gjør ofte underverker. Eller om du kanskje har noen gode venner som er egnet til støtte og forståelse. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Regner med at du allerede har oppsøkt lege eller psykolog siden du nevner piller? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det stemmer. Prøvde 3 psykologer. 1 en skiftet tema, en fornektet, og en fortalte meg hvor fint alt sammen var og at jeg elsket den jeg hatet (kors på halsen, om noen lurte.) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jesus - hva slags støller var det du var hos? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det stemmer. Prøvde 3 psykologer. 1 en skiftet tema, en fornektet, og en fortalte meg hvor fint alt sammen var og at jeg elsket den jeg hatet (kors på halsen, om noen lurte.) Du kan snakke med fastlegen din om hvilke psykologer han vil anbefale, de har i noen tilfeller peiling på dette og de er ærlige. De du har besøkt har åpenbart ikke bidratt med noe. En ting er sikkert, dette kommer du ikke gjennom helt alene, jeg vil tro det kan bli værre over tid. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Som sagt, få henvisning til psykolog hos fastlegen din. De har gjerne kjennskap til seriøse psykologer innenfor forskjellige felt. Noen psykologer tar gjerne ikke faget sitt seriøst, og da virker det mot sin hensikt å oppsøke dem. Så en god psykolog er virkelig hemmeligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå