Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dårlig behandlet som liten, knekt psykisk senere.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Opplevde en del kjipe ting når jeg var mindre, og igjennom barndommen, aldri vært fred og få. Gikk først utover søstera mi, og så meg. Sliter med angst og depresjon, og fungerer ikke noe særlig. Sitter inne med mye hat fordi jeg ble behandlet urettferdig, og tenker flere og flere ganger på hvordan jeg vil ta hevn. Har prøvd og fortrenge det, og får det lengre bakover i tankene, men enda sliter jeg veldig.

Vil helst bare komme meg over det så jeg kan leve normalt uten og føle det hatet hver dag. En del piller temmer dette, men alikevel hender det at jeg får utbrudd, og om det blir for gale, skader jeg meg iform av kloring på armer(gjorde en del verre ting før, som har etterlatt arr, noe jeg angrer på.)

Er det noe jeg kan gjøre for og slippe dette, så jeg ikke føler det slik? Vil bare bli frisk igjen og fortsette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer. Prøvde 3 psykologer. 1 en skiftet tema, en fornektet, og en fortalte meg hvor fint alt sammen var og at jeg elsket den jeg hatet (kors på halsen, om noen lurte.)

Lenke til kommentar
Det stemmer. Prøvde 3 psykologer. 1 en skiftet tema, en fornektet, og en fortalte meg hvor fint alt sammen var og at jeg elsket den jeg hatet (kors på halsen, om noen lurte.)

Du kan snakke med fastlegen din om hvilke psykologer han vil anbefale, de har i noen tilfeller peiling på dette og de er ærlige.

De du har besøkt har åpenbart ikke bidratt med noe. En ting er sikkert, dette kommer du ikke gjennom helt alene, jeg vil tro det kan bli værre over tid.

Lenke til kommentar

Som sagt, få henvisning til psykolog hos fastlegen din. De har gjerne kjennskap til seriøse psykologer innenfor forskjellige felt. Noen psykologer tar gjerne ikke faget sitt seriøst, og da virker det mot sin hensikt å oppsøke dem. Så en god psykolog er virkelig hemmeligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...