mads182 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skal ha ny telefon, men synes det er ekstremt vanskelig å velge. Har hatt iPhone siden februar, men nå vil jeg ha ny telefon igjen. Har sett på HTC Touch Pro og HTC Touch Diamond Finnes det noen flere mobiler som kan måle seg med de 2, og hvilken av de 2 kan anbefales? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Ingen? Haster!!! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er vel ingen telefone som er "best". Går mye på hva man bruker telefonen til, og en del smak og behag. Touch Pro har jo ikke kommet ennå, så er litt tidlig og si hvordan den er, men den ser bra ut. Er nok mange som vil mene at Diamond er den beste telefonen på markedet, men også mange som er uenige i dette. Selv har jeg ikke brukt Diamond, kun testet den litt, og jeg syntes den virker veldig bra. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Man kan vel si at en telefon er bedre enn en annen telefon. Jeg har lyst på en smarttelefon. Kan være touch, eller med tastatur. Jeg må ha GPS, radio, Alt mulig av internettilkoblingsmuligheter og et best mulig kamera. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 du har jo neo freerunner gta02 som er noe av det beste jeg har sett på markede, så fort jeg skaffer jobb skal jeg kjøpe den http://openmoko.com/product.html Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Noen flere innvendinger? Lenke til kommentar
andreasan- Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Skal ha ny telefon, men synes det er ekstremt vanskelig å velge. Har hatt iPhone siden februar, men nå vil jeg ha ny telefon igjen. Har sett på HTC Touch Pro og HTC Touch Diamond Finnes det noen flere mobiler som kan måle seg med de 2, og hvilken av de 2 kan anbefales? *Kjøp og salg skal ikke tas i forumet, men på bruktmarked.no. Dette gjelder også for PM* Endret 24. august 2008 av KVTL Slettet kjøpsannonse Lenke til kommentar
Newton Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 du har jo neo freerunner gta02 som er noe av det beste jeg har sett på markede, så fort jeg skaffer jobb skal jeg kjøpe den http://openmoko.com/product.html ja den scorer jo fantastisk bra på kamera, 3G og radiodelen... Lenke til kommentar
Newton Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Har sett på HTC Touch Pro og HTC Touch DiamondFinnes det noen flere mobiler som kan måle seg med de 2, og hvilken av de 2 kan anbefales? Ønsker du en telefon med begrenset minnekapasitet, tregt menysystem, og som lett får saftige riper på skjermen så kan HTC Touch Diamond anbefales... Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Er det noen som vet om Samsund Innov8 blir å finne i Norge? Sendte mail til Samsung, men de hadde ikke peiling på noe som helst. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har bestillet en HTC touch pro, i mine øyne så er den "best" Er vel det nyeste av hardware så den har vel mer minne og kraftigere CPU osv en di fleste tlf på markedet. Og med touch og tastatur så er man ganske bra sikret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå