Gå til innhold

Den beste telefonen på markedet?

Anbefalte innlegg

Skal ha ny telefon, men synes det er ekstremt vanskelig å velge. Har hatt iPhone siden februar, men nå vil jeg ha ny telefon igjen. :roll:

Har sett på HTC Touch Pro og HTC Touch Diamond

Finnes det noen flere mobiler som kan måle seg med de 2, og hvilken av de 2 kan anbefales?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ingen telefone som er "best". Går mye på hva man bruker telefonen til, og en del smak og behag. Touch Pro har jo ikke kommet ennå, så er litt tidlig og si hvordan den er, men den ser bra ut. Er nok mange som vil mene at Diamond er den beste telefonen på markedet, men også mange som er uenige i dette.

Selv har jeg ikke brukt Diamond, kun testet den litt, og jeg syntes den virker veldig bra.

Lenke til kommentar
Skal ha ny telefon, men synes det er ekstremt vanskelig å velge. Har hatt iPhone siden februar, men nå vil jeg ha ny telefon igjen. :roll:

Finnes det noen flere mobiler som kan måle seg med de 2, og hvilken av de 2 kan anbefales?

*Kjøp og salg skal ikke tas i forumet, men på bruktmarked.no. Dette gjelder også for PM*

Endret av KVTL
Slettet kjøpsannonse
Lenke til kommentar

Ønsker du en telefon med begrenset minnekapasitet, tregt menysystem, og som lett får saftige riper på skjermen så kan HTC Touch Diamond anbefales...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...