Tehjoran Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei.. har tenkt å kjøpe et spill for 300 kr.. Har et Gavekort på EBGames for 305kr!.. Noen tips til hvilket spill? Som dere sikkert ser i signaturen min så har jeg noen spill som ikke trengs å nevnes.. Liker helst Skyte spill ellr Strategi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Grand Theft Auto IV, uten tvil. Kanskje det koster litt mer, men absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Med sine 58 innlegg i GTA-kategorien har jeg på følelsen at han har GTA IV. Får vel anbefale de jeg alltid anbefaler: Gears of War Assassin's Creed(dog ikke så mye skyting) Av strategi er vel C&C 3 som er det beste på Xbox 360, likevel gidder ikke jeg å kjøpe før det kommer noe med et annerledes kontrollsystem. Vent heller på World in Conflict: Soviet Assault, Endwar og Halo Wars. Edit: WiC kommer i september, Halo Wars i første halvdel av 2009. Endret 17. august 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Med sine 58 innlegg i GTA-kategorien har jeg på følelsen at han har GTA IV. Får vel anbefale de jeg alltid anbefaler:Gears of War Assassin's Creed(dog ikke så mye skyting) Av strategi er vel C&C 3 som er det beste på Xbox 360, likevel gidder ikke jeg å kjøpe før det kommer noe med et annerledes kontrollsystem. Vent heller på World in Conflict: Soviet Assault, Endwar og Halo Wars. Edit: WiC kommer i september, Halo Wars i første halvdel av 2009. Jeg har alerede bestemt meg siden jeg har fått høre at de 3 spilla kommer ut at jeg SKAL ha dem.. Så de er vell sikret Men Takk for svar.. GoW er litt kjedelig synntes jeg .. har spilt det.. og AC har jeg spilt alt for mye av hos kompiser .. Så jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Civilization: Revolution Stretegibasert spill som C&C, men med litt mer humor & verdenshistorie. Er ikke noen fan av slike spill selv, men spilte det litt for en uke siden. Relativt moro Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 PGR4, Splinter Cell: DA og Viva Piñata er spill som koster under 300,- tror jeg Har alle sammen selv, synes alle er veldig gode Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 PGR4, Splinter Cell: DA og Viva Piñata er spill som koster under 300,- tror jeg Har alle sammen selv, synes alle er veldig gode HVIS man skal spille baby-spill er det sikkert det. Han liker skytespill, og Viva Piñata er vel det om er lengst fra skyting og vold. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Takk for alle svar ^^ Men har kjøpt meg et pc spill: Liker sånn gammeldags strategi spill Som heter: Medieval: 2 Total war Gold Edition Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Takk for alle svar ^^Men har kjøpt meg et pc spill: Liker sånn gammeldags strategi spill Som heter: Medieval: 2 Total war Gold Edition Intet dårlig valg det . Veldig bra spill som du kan kose deg med i flere titalls timer . Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Takk for alle svar ^^Men har kjøpt meg et pc spill: Liker sånn gammeldags strategi spill Som heter: Medieval: 2 Total war Gold Edition Intet dårlig valg det . Veldig bra spill som du kan kose deg med i flere titalls timer . Så sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå