Gå til innhold

Tenkt å kjøpe nytt Spill for en rimelig Sum..

Tehjoran

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med sine 58 innlegg i GTA-kategorien har jeg på følelsen at han har GTA IV. Får vel anbefale de jeg alltid anbefaler:

Gears of War

Assassin's Creed(dog ikke så mye skyting)

Av strategi er vel C&C 3 som er det beste på Xbox 360, likevel gidder ikke jeg å kjøpe før det kommer noe med et annerledes kontrollsystem. Vent heller på World in Conflict: Soviet Assault, Endwar og Halo Wars.

Edit: WiC kommer i september, Halo Wars i første halvdel av 2009.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Med sine 58 innlegg i GTA-kategorien har jeg på følelsen at han har GTA IV. Får vel anbefale de jeg alltid anbefaler:

Gears of War

Assassin's Creed(dog ikke så mye skyting)

Av strategi er vel C&C 3 som er det beste på Xbox 360, likevel gidder ikke jeg å kjøpe før det kommer noe med et annerledes kontrollsystem. Vent heller på World in Conflict: Soviet Assault, Endwar og Halo Wars.

Edit: WiC kommer i september, Halo Wars i første halvdel av 2009.

Jeg har alerede bestemt meg siden jeg har fått høre at de 3 spilla kommer ut at jeg SKAL ha dem.. ;) Så de er vell sikret :p Men Takk for svar.. GoW er litt kjedelig synntes jeg .. har spilt det.. og AC har jeg spilt alt for mye av hos kompiser :p.. Så jeg vet ikke..

Lenke til kommentar
PGR4, Splinter Cell: DA og Viva Piñata er spill som koster under 300,- tror jeg :) Har alle sammen selv, synes alle er veldig gode :D

HVIS man skal spille baby-spill er det sikkert det.

Han liker skytespill, og Viva Piñata er vel det om er lengst fra skyting og vold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...