Hsw Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Hei Har lyst til å koble Logitech z5500 til tv-en, noe spesielt jeg trenger for å gjøre dette? eller bare å koble den rett i tven? (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303911) Mvh Hsw Endret 17. august 2008 av Hsw Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Spørs kva TV du har, men eg antar du har ein lydutgang på baksida med ein raud og ein kvit RCA. I så fall treng du ein sånn kabel: Raud/kvit ende pluggar du i TV-en, den andre i kontrollenheten på anlegget der det står "front". Då får du lyd i fronthøgtalarane på høgre og venstre side. Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Hei Kan jeg ikke bare koble anlegget i tven? Må jeg ha en sånn kabel? Hsw Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå