AstroChicken Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 1:1 hvis jeg husker rett - jobba med lys og refleksjon den dagen. Faller dette i smak eller blir det for enkel komp? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det var fint, men jeg klarer ikke å sette fingen på det som skurrer litt med bildet. Mulig det er mangel på et "naturlig hvilested" for øyet... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 En god idé, men jeg blir helt vill i blikket av det her. Jeg klarer ikke å feste blikket (litt sånn som Carny sier). Grunnen til det er at blikket mitt glir ut og inn av fokus ettersom det ufrivillig veksler mellom området i midten som er i fokus, og området rundt som ikke er det. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 jeg likte det jeg, abstrakt og fint:) Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Likte dette men hva er det? jeg syns det ser ut som netting av ett eller annet slag Endret 21. august 2008 av Phaser_ Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Ikke så langt unna, det er gardinene på flybussen til Narvik. Bokeh'n på høyresida er refleksjonen i vinduet. Er seff etterbehandlet en del etterpå. Edit: Men er i ettertid enig i at bildet hadde hatt godt av et hvilepunkt. Endret 21. august 2008 av Grizzmo Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) hehe Jeg syns det fungerer bra som det er. Det ballanserer bra med myke fine overganger. Det att det ikke er noe spesielt fokuspunkt gjør bare att det må studeres litt mer fine smådetaljer også. og knall farge. Kunne kansje vært litt skarpere (da hadde det blitt litt bedre fokuspunkt ) på grunn av uskarpheten så er det egentlig finest i liten versjon. Endret 21. august 2008 av Phaser_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå