narc Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Heisann, Vett noen hvordan klimaet i USA er fra midten av desember til februar? Vi planlegger å legge turen fra New York-Miami-sørstatene-California. Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei I NYC kan det iallefall være ganske kaldt om vinteren. Vi fikk snø da vi var der i november/desember ifjor og det blåste en kald vind gjennom gatene. Her er mitt NYC reisebrev med bilder og linker http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm Men det beste er nok å sjekke http://www.weatherbase.com . Her kan du sjekke værstatistikk for mange byer rundt omkring i USA :-) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 En ekte Nordmann vil bare riste på hodet over "vinteren" og begi seg ut på en vanlig dags ærend. Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Vel, jeg liker å kalle meg en ekte nordmann selv om jeg bor i milde Stavanger :!: Men det var ganske kaldt i NYC da vi var der men sterk vind, fuktig og kaldt vær. På toppen av "Top of the rock" var jeg glad for at jeg hadde med lue og hansker for det var rett og slett iskaldt og det var mange en turist som gikk rundt i gatene og skalv av kulde. Jeg hadde heldigvis sjekke værvarselet på forhånd og hadde med meg fleece og Goretex Men været stoppet oss ikke fra å se det vi ville i NYC...det gjelder bare å være korrekt kledd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 For å komme med en norsk sitat til. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær. Lenke til kommentar
narc Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Så man kan altså ikke regne med strandvær i stater som Florida og California? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 "Så man kan altså ikke regne med strandvær i stater som Florida og California? ----------------- Joda..var i Miami i midten av desember for noen år siden...var som en fin,norsk sommer der på den tiden :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå