Zpac Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg er på leit etter en god receiver med minimum 4 hdmi innganger, trenger disse til: 360, dvd, PS3 og satelitt mottaker. Vil ha et minimum 5.1 anlegg. Noen som har noen gode tips og forslag på receiver jeg kan kjøpe? Pris max 10 000??? Forslag taes imot med stor takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 se på Onkyo, TX-SR875 er kanon, men en smule dyrere enn 10k Lenke til kommentar
Zpac Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 en smule fordyr ja. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Yamaha RX V-1800 Denne er anbefalt fra Hjemmekino.no. Koster ikke allverden for greie spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Zpac Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 sett på den jeg også, men fant ut at jeg har en tett tv benk, kjøpte den akkurat på bohus og den er 16,5 cm høy i hyllene...så men har havnet på denne så langt, noen som vet noe spess? Harman Kardon AVR255, 7.1 Receiver 7x50 w, HDMI 1.3, EzSet m/målemic.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 husk at alle forsterkere trenger god klarering på alle sider grunnet varmeutvikling Lenke til kommentar
Zpac Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Men har funnet en løsning på dette, jeg monterer bare små vifter på begge sider og bak recieveren...så håper jeg det blir bra. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hva med over? det er som oftest der "luftehullene" er. Lenke til kommentar
Zpac Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 jeg får plass til en vifte der også håper jeg, siden jeg har 1- 1.5cm å gå på... Lenke til kommentar
tevil Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 sett på den jeg også, men fant ut at jeg har en tett tv benk, kjøpte den akkurat på bohus og den er 16,5 cm høy i hyllene...så men har havnet på denne så langt, noen som vet noe spess? Harman Kardon AVR255, 7.1 Receiver 7x50 w, HDMI 1.3, EzSet m/målemic.. Mangler jo endel HDMI-kontakter, men tipper den ellers vil gjør en veldig god jobb. En HDMI-svitsj er et alternativ. Min HK-receiver er forresten ikke veldig varm, men fryktet det samme som deg når jeg smettet den inn i tv-benken. (En Ikea Stockholm benk) For å sjekke temperaturene la jeg et steketermometer oppå receiveren i noen timer med musikk. Den steg ikke over 40 grader. Så lukket jeg fronten på tv-benken min og lot den spille en time til, da steg tempen såvidt over 40 grader. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg støtter forslaget om en HDMI-switch. Da kan du kjøpe en god receiver uten at du trenger å pantsette noe. Lenke til kommentar
Zpac Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 sett på den jeg også, men fant ut at jeg har en tett tv benk, kjøpte den akkurat på bohus og den er 16,5 cm høy i hyllene...så men har havnet på denne så langt, noen som vet noe spess? Harman Kardon AVR255, 7.1 Receiver 7x50 w, HDMI 1.3, EzSet m/målemic.. Mangler jo endel HDMI-kontakter, men tipper den ellers vil gjør en veldig god jobb. En HDMI-svitsj er et alternativ. Min HK-receiver er forresten ikke veldig varm, men fryktet det samme som deg når jeg smettet den inn i tv-benken. (En Ikea Stockholm benk) For å sjekke temperaturene la jeg et steketermometer oppå receiveren i noen timer med musikk. Den steg ikke over 40 grader. Så lukket jeg fronten på tv-benken min og lot den spille en time til, da steg tempen såvidt over 40 grader. Hvor stor klaring har du over recieveren din da? Jeg tenker jeg kommer til å ha ca 1cm... Kansje jeg klarer å bygge om benken.!!?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 1cm er knapt, uansett hvor liten receiveren er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå