Gå til innhold

Receiver med 4+ HDMI innganger

Anbefalte innlegg

Jeg er på leit etter en god receiver med minimum 4 hdmi innganger, trenger disse til: 360, dvd, PS3 og satelitt mottaker. Vil ha et minimum 5.1 anlegg.

Noen som har noen gode tips og forslag på receiver jeg kan kjøpe? Pris max 10 000???

Forslag taes imot med stor takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sett på den jeg også, men fant ut at jeg har en tett tv benk, kjøpte den akkurat på bohus og den er 16,5 cm høy i hyllene...så men har havnet på denne så langt, noen som vet noe spess? Harman Kardon AVR255, 7.1 Receiver 7x50 w, HDMI 1.3, EzSet m/målemic..

Lenke til kommentar
sett på den jeg også, men fant ut at jeg har en tett tv benk, kjøpte den akkurat på bohus og den er 16,5 cm høy i hyllene...så men har havnet på denne så langt, noen som vet noe spess? Harman Kardon AVR255, 7.1 Receiver 7x50 w, HDMI 1.3, EzSet m/målemic..

Mangler jo endel HDMI-kontakter, men tipper den ellers vil gjør en veldig god jobb. En HDMI-svitsj er et alternativ.

Min HK-receiver er forresten ikke veldig varm, men fryktet det samme som deg når jeg smettet den inn i tv-benken. (En Ikea Stockholm benk)

For å sjekke temperaturene la jeg et steketermometer oppå receiveren i noen timer med musikk. Den steg ikke over 40 grader. Så lukket jeg fronten på tv-benken min og lot den spille en time til, da steg tempen såvidt over 40 grader.

Lenke til kommentar

Mangler jo endel HDMI-kontakter, men tipper den ellers vil gjør en veldig god jobb. En HDMI-svitsj er et alternativ.

Min HK-receiver er forresten ikke veldig varm, men fryktet det samme som deg når jeg smettet den inn i tv-benken. (En Ikea Stockholm benk)

For å sjekke temperaturene la jeg et steketermometer oppå receiveren i noen timer med musikk. Den steg ikke over 40 grader. Så lukket jeg fronten på tv-benken min og lot den spille en time til, da steg tempen såvidt over 40 grader.

Hvor stor klaring har du over recieveren din da? Jeg tenker jeg kommer til å ha ca 1cm... Kansje jeg klarer å bygge om benken.!!??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...