Gå til innhold

Nedlastbare sanger til Guitar Hero III til wii?

farballa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke fatte hvordan det kan bli mulig å laste ned en eneste sang til Wiien. Den har ikke en megabyte minne til overs. Nei, det har jeg liten tro på. Det er vel sannsynlig at det blir som Rock Band, at det til Wii blir gitt ut en egen plate med sangene som er nedlastbare på de andre konsollene, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Kan ikke fatte hvordan det kan bli mulig å laste ned en eneste sang til Wiien. Den har ikke en megabyte minne til overs. Nei, det har jeg liten tro på. Det er vel sannsynlig at det blir som Rock Band, at det til Wii blir gitt ut en egen plate med sangene som er nedlastbare på de andre konsollene, tenker jeg...

Minnekort på 2 GB gir jo en del plass til noen få sanger. Med tanke på hvor mange N64 spill en får presset innpå uten noe minnebrikke bør det jo være plass til en sang eller to og der.

Men om det ikke kommer noe så kommer det jo ikke noe, noe som er utrolig synd siden jeg mener at det ble sagt at det skulle være mulig å få det på Wii og.

Lenke til kommentar

Fra wikipedia om Guitar Hero World Tour:

"In addition to custom songs, players of the Xbox 360, PlayStation 3, and Wii versions will be able to download new licensed songs for the game. This is the first game in the Guitar Hero series to support download functionality on the Wii.[44] Wii users will be able to store downloaded songs on either the Wii's internal memory or on an SD Card in a "Rock Archive," and then will be able to create playlists from this.[45]"

Lenke til kommentar
Det ville ikke funka. For det første lar ikke Nintendo utviklere få tilgang til SD-kortplassen, så vidt meg bekjent, og for det andre er det så treigt at det vil ta ganske lang tid å laste inn én sang at det vil være upraktisk.

Excite Truck som kom ut for .... tja ... var det Launch eller like etter launch hadde jo tilgang til SD kortet og spilte sanger derfra.

Blir ikke overrasket om flere spill tar i bruk minnekort slot nå som den er så billig. Kan jo tli og med bundle med et 1-2 GB minnekort til spillet uten at det vil koste så mye ekstra.

Lenke til kommentar
Det ville ikke funka. For det første lar ikke Nintendo utviklere få tilgang til SD-kortplassen, så vidt meg bekjent, og for det andre er det så treigt at det vil ta ganske lang tid å laste inn én sang at det vil være upraktisk.

Wiien er ikke noe spesielt tregere på nett enn hva linjen den operer på gir den mulighet til å være.

Og om SD-Kort så ser jeg at andre sier at spill allerede kan brude dette.

Fra wikipedia om Guitar Hero World Tour:

"In addition to custom songs, players of the Xbox 360, PlayStation 3, and Wii versions will be able to download new licensed songs for the game. This is the first game in the Guitar Hero series to support download functionality on the Wii.[44] Wii users will be able to store downloaded songs on either the Wii's internal memory or on an SD Card in a "Rock Archive," and then will be able to create playlists from this.[45]"

Så da skal det være en mulighet altså? Er det bare ikke klart enda da, eller har det bare gått meg hus forbi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...