BMW520ia Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) hei jeg har tenkt å ha fire skjermer på min datamaskin og lurer på om det går. jeg har tenkt å kjøpe et nytt skjerm kort som er likt som det jeg har som er: XFX GeForce 8600GTS. går det og få fire skjermer og osse gjør jeg det. på forhånd takk. Endret 17. august 2008 av pimp4ewer Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kanskje bytte emne tittel til noe bedre som: " hvordan kjøre 4 skjermer på 2 skjermkort " du kan jo fint kjøre 4 skjer med 2 skjermkort.... 2 skjermer på den ene kortet og 2 på den andre ( eller er jeg helt på villspor ) Lenke til kommentar
BMW520ia Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Kanskje bytte emne tittel til noe bedre som: " hvordan kjøre 4 skjermer på 2 skjermkort " du kan jo fint kjøre 4 skjer med 2 skjermkort.... 2 skjermer på den ene kortet og 2 på den andre ( eller er jeg helt på villspor ) tusen takk for svar jeg tenkte meg det skulle bare sjekke. foresten er det bare å koble til også funker det eller er de3t my instilinger jeg må sette opp. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Du må endre på litt Nvidia's kontroll panel Lenke til kommentar
BMW520ia Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Du må endre på litt Nvidia's kontroll panel ok tusen takk for alle svar. vet du om det er noe stress å skifte det er det vanskelig Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Du må endre på litt Nvidia's kontroll panel ok tusen takk for alle svar. vet du om det er noe stress å skifte det er det vanskelig Nei det skal være ganske enkelt. Bare høyreklikk på skrivebordet, så trykk på "NVIDIA Control Panel" så åpnes programmet. Har ATI kort jeg nå, så husker ikke helt hva det står. men du finner fort ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå