Gå til innhold

beste tastatur?

Anbefalte innlegg

Det har lenge vært snakk om hvilken mus som er best....Derfor vil jeg starte en tråd om hvilket tastatur som er best....

Det kan jo være forskjellige tastaturer som er bedre enn andre til forskjellige ting, f.eks spilling, surfing... osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg et gammalt keytronic tastatur. Det er helt uten dilldal, mangler selv windowstastene. Har ekstra bred kant øverst, hvor det står hordaland fylkeskomune, og det er en mulighet fra at den er fra før 1990.

Uten tvil det beste tastaturet jeg noen gang har brukt, er en grunn til livstidsgarantien.

Lenke til kommentar
du bruker aldri hurtigtastene alikevel :-?

forsåvidt enig med deg der, bortsett fra play, stop, next, prev og volumtasten på logitech sitt svarte tastatur. da mener jeg det som er med i coordless desktop optical pakka.. de hurtigtastene blir flittig brukt hos meg hvertfall.. men ingen av de andre da, det er jo en del andre på det.. ellers er detta tastaturet veldig bra å bruke, og jeg liker veldig godt at det er med den saken til å hvile håndleddene på.

Lenke til kommentar

Mitsumi lager gode tastaturer. Selv har jeg et KFK-EAX4A (norsk). Det er også de som har lagd disse siste Mac-tastatura... Derfor kvaliteten er så god, selv om knappe-oppsettet er "Mac"...

KeyTronic og Logitech har også stort sett super-greie tastaturer...

Hurtigtaster er en u-ting. Men jeg liker egentlig Win-knappen. (Og de som kommer borti den under spill... Vel, jeg har kanskje bare godt konfigurerte knapper..? 8) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...