Viperz Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det har lenge vært snakk om hvilken mus som er best....Derfor vil jeg starte en tråd om hvilket tastatur som er best.... Det kan jo være forskjellige tastaturer som er bedre enn andre til forskjellige ting, f.eks spilling, surfing... osv.. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Memorex RF5700 Keyboard er best! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Helt clean tastatur uten hurtigtaster Logitech er jo best på tastaturer synes jeg. Personlig har jeg et clean compaq-tastatur uten noe form for dill-dall Lenke til kommentar
alt Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 helt enig med blanc et logitech tastatur uten noen hurtig knapper eller juks og fanteri du bruker aldri hurtigtastene alikevel :-? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Apple sitt hvite er glitrende synes jeg. Passer til PC gjør det og. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Selv har jeg et gammalt keytronic tastatur. Det er helt uten dilldal, mangler selv windowstastene. Har ekstra bred kant øverst, hvor det står hordaland fylkeskomune, og det er en mulighet fra at den er fra før 1990. Uten tvil det beste tastaturet jeg noen gang har brukt, er en grunn til livstidsgarantien. Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 du bruker aldri hurtigtastene alikevel :-? forsåvidt enig med deg der, bortsett fra play, stop, next, prev og volumtasten på logitech sitt svarte tastatur. da mener jeg det som er med i coordless desktop optical pakka.. de hurtigtastene blir flittig brukt hos meg hvertfall.. men ingen av de andre da, det er jo en del andre på det.. ellers er detta tastaturet veldig bra å bruke, og jeg liker veldig godt at det er med den saken til å hvile håndleddene på. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Logitech Internet Navigator Keyboard SE <-- smoooth (I tillegg er det svart... svart er tøft! ) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Mitsumi lager gode tastaturer. Selv har jeg et KFK-EAX4A (norsk). Det er også de som har lagd disse siste Mac-tastatura... Derfor kvaliteten er så god, selv om knappe-oppsettet er "Mac"... KeyTronic og Logitech har også stort sett super-greie tastaturer... Hurtigtaster er en u-ting. Men jeg liker egentlig Win-knappen. (Og de som kommer borti den under spill... Vel, jeg har kanskje bare godt konfigurerte knapper..? 8) ) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Men det som irriterer meg litt, er at om man skal ha über-clean tastatur fra obs! mariero, så har de bare med AT-plugg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå