hmmmmmmmmmm Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Fikk nettopp vite at brodern lastet ned torrents og diverse uten firewall i sommmer. Gidder dere se om det har lagt seg noe skitt på maskinen? Takker. Avira Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor SAS Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Combofix Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hijackthis Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 17. august 2008 av hmmmmmmmmmm Lenke til kommentar
hmmmmmmmmmm Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Takk for det. Greit med en sjekk, man vet jo aldri. Lenke til kommentar
hmmmmmmmmmm Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Hva var kommandoen for å slette combofixen? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva var kommandoen for å slette combofixen? combofix /u i kjør vinduet LEGGE MERKE TIL MELLOMROMMET MELLOM x og u combofix /u å du var raskere enn meg .....teit vel samma det- Lenke til kommentar
hmmmmmmmmmm Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Wtf? Combofix gjenkjennes ikke som intern eller ekstern kommando, kjørbart program eller satsvis fil Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Wtf? Combofix gjenkjennes ikke som intern eller ekstern kommando, kjørbart program eller satsvis fil du la merke til mellom rommet mellom x og u? ikke sant? combofix /u Lenke til kommentar
hmmmmmmmmmm Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Ja. Min andre tanke var å åpne programmet og ikke godkjenne vilkårene, slik at det avinstalleres av seg selv, men det går ikke etter at jeg har kjørt det en gang. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Prøv og skriv inn HELE stien til der programmet ligger. Du kan finne denne stien hvis du høyreklikker på fila og velger egenskaper. Husk og sleng på /u til slutt. Lenke til kommentar
hmmmmmmmmmm Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Har prøvd ComboFix.exe men med samme resultat. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Med hele stien mener jeg noe ala dette: C:\Documents and Settings\Bruker\Skrivebord\combofix /u Lenke til kommentar
hmmmmmmmmmm Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Ja, jeg forsøkte dette også. Da reagerte Combofix, og jeg trodde alt var i orden. Kjørte en omstart, og der var Combofix`en igjen gitt, like blid. Aldri hatt det så gøy på en søndag før. Tror jeg kaller det kvelden, er uansett ikke verdens undegang dette. Takk for all hjelp i kveld. Og post gjerne hvis du får en idè om hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvis du har Spybot installert, så slå av teatimer og prøv igjen. Lenke til kommentar
hmmmmmmmmmm Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Har ikke spybot. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Lastet ned combofix på en maskin uten å bruke den, og da funket heller ikke combofix /u kommandoen. Jeg slettet rett og slett bare filen da jeg ikke hadde kjørt den. Det jeg tenker(!) er at det evnt vil funke å kjøre .exe filen en gang til men uten scan? Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Du har lagt den rett på disken sant? På C: f.eks. Kan være lurt for å unngå problemer med mellomrom i stien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå