Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte en jente, får ikke kontakt med henne. Edit: Møtte henne igjen! Hun svarte meg.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er for tiden i syden. For 2 dager siden moette jeg den drithyggelige jenta (jevnaldra med meg) fra Norge (bor ikke sàa veldig langt unna meg), paa en disco. Hun tok kontakt foerst, men var paa vei til aa gjoere det samme. Var en av de jentene der man tenker "Der er ei for meg!" Vi hadde begge drukket en del, men var 0 problem aa holde samtalen gaaende, var full klaff fra foerste stund. Etterhvert gikk det veldig hett for seg, hun tok initiativ til aa kysse, og foer jeg fikk summa meg klina vi heftig. Foerste gangen jeg kyssa en jente faktisk, og saa faar hoere at jeg er en super kysser :D Deilig. Vi dansa mye, snakka en del, hun ga komplimenter og det samme gjorde jeg, saa maatte hun hjem sammen med vennina. Desverre hadde noen soela alkohol paa mobilen hennes (oppbevarte den ved baren), saa den streika. Ingen unnskyldning, saa det selv. Tenkte der og da at det sikkert kom til aa bli bra igjen naar den toerka. Fikk nr. hennes, hun spurte foerst saa hun var tydelig interessert, men spurte ogsaa om venninas telf.nr. saa jeg kunne kontakte henne via. hennes mobil, men det mente hun ikke var noedvendig. Vi avtalte aa moetes paa samme discoen neste dag, i gaar natt m.a.o. Jeg var der fra 2-6, men hun kom aldri :( Sendt flere sms til henne, samt ringt, men ingen summetone, kommer bare til en slags telf. svarer.

 

Er veldig fortvila og forbanna. Kunne skrevet opp navnet mitt og nr. mitt paa en lapp, men saa langt tenkte ikke jeg, sliten etter natta.

 

Nr. hennes er registrert paa en mannsperson, tipper det er faren, burde jeg ringt "hjem" til henne og spurt hvilket hotell hun bor paa, eller blir det for dumt? Burde jeg bare glemme henne? Flere fisker i havet liksom :p

 

Hun gjorde i alle fall veldig inntrykk paa meg, sàa sykt surt at det endte slik, men synes det var rart at hun ikke kom paa discoen :( Kanskje dra dit i natt ogsaa?, mulig hun var fyllesyk elns i gaar, vet ikke jeg ass

 

Takk for at du gidda aa lese gjennom dette og svare meg!

Endret av deu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Det klaffet i fylla.

Det klaffet i ferien.

Det klaffet i syden.

 

Det er dette som kalles opplevelser utenom det normale, og derfor er de så intense også, hehe. Du vet egentlig ikke noe om denne jenta, men en ting kan jeg si deg, og det er at hvis du ringer hjem til henne, så vet hun nok om deg til å holde seg langt unna, hehehe.

 

Dette var ikke vondt ment altså. Håper du treffer henne igjen, det er jo roser i kinna dine :)

Lenke til kommentar

Du har nok rett der Daddlemannen! Vi var ikke saa veldig fulle egentlig, hun drakk aldri den tiden hun var paa discoen sammen med meg, i over 4 timer, men ja.

 

Var paa samme discoen i fra 1-5 i natt, men hun var ikke der i dag heller :( Har gjort mitt i alle fall, hadde vaert kjipt om hun faktisk dukka opp og jeg ikke hadde vaert der. Hadde det moro for det om, men surt er det jo. Det jeg ikke skjoenner er hvorfor _hun_ spurte om nr. mitt/ga sitt til meg, foer jeg spurte, men ikke ville gi nr. til vennina si, for saa aa ikke dukke opp paa samme discoen til "avtalt" tid de neste 2 dagene. Hun sa selv at hun kom til aa komme tilbake alle de naermeste dagene. Det med at hun ikke ga nr. til vennina skjoenner jeg paa en maate, at hun ikke vil dra henne inn i det, men likevel, hadde naermest vaert en helgardering. Noen som har et godt svar paa dette?

 

Noe point aa ta kontakt med henne om en ukes tid elns (jeg er hjemme igjen da)? Eller skal jeg ta hintet hennes, om det er det som er tilfellet, og tenke at ferie er ferie og ferdig med det?

 

Har uansett faatt nye erfaringer, bedre selvtillitt, blitt en bedre danser (aldri turt/villet aa danse foer) denne ferien, saa ser positivt paa det :)

 

Takker igjen, mye tekst men hehe

Endret av deu
Lenke til kommentar

Selvfølgelig mener du selv at du er en bra danser i fylla:P

 

Ikke mas etter henne når du kommer hjem, det blir rett og slett litt for dumt, om du ikke hadde hengt med henne flere dager og blitt kjent med henne, da kunne du kanskje blitt kjent med henne i hjemmetrakter i tillegg, men en kveld, fire timer, i fylla, på en klubb, nei, det ekke no vits.

 

Se det på det positive ja, du har blitt mer erfaren, nå må du ut og jakte på flere jenter om du fortsatt er i syden, hvis ikke kan du ta med erfaringen hjem og bli kjent med jenter her i Norge.

 

Grunnen til at hun ville gi deg nummeret var nok fordi hun likte deg veldig godt der og da, men så når hun våknet neste dag, "oi, jeg tror ikke jeg liker han så godt likevel jeg". Det er et bra eksempel av en in the heat of the moment hendelse. Hun likte deg den kvelden, men det var nok bare det, men se positivt på det ja :)

Lenke til kommentar

@ deu

Jeg har jo ingen fasitsvar, men husk hva jentetur (og din guttetur) til syden går ut på :) hehehe. Det kan også hende venninna hennes har overtalt henne til å ikke dra dit igjen, fordi hun kjedet seg når dere holdt på. Uansett, den beste medisinen mot en sånn fling, er å gå ut og møte nye damer (som du selv påpeker mht dansing osv). Kompiser er for evig, damer er ofte midlertidige.

 

Hvis du likevel vil ta kontakt med henne på hjemmetrakter, så kan du jo ringe henne og be henne og vennene hennes på en fest. Det er en fin måte, synes jeg. Kommer de ikke da, så får du bare fiske videre :]

Lenke til kommentar

indie: Sier ikke at jeg er en bra danser, men en bedre en. Fra 0 til noe som faktisk funker for meg hehe.

 

Er paa familieferie, saa deler rom med foreldrene mine (ja, forbanna irriterende) min siste, saa har stort sett vaert alene ute. Kanskje det virka avskrekkende paa henne, vet ikke jeg men, for hun lurte paa hvor jeg bodde og om det var langt dit osv. Det med at vennina kjeda seg er godt mulig, for hun jeg snakker om, gikk bort til henne for aa se hvordan hun hadde det, men det er sikkert bare normalt. Var forresten hennes foerste dag ute, i ferien hennes her i syden, saa hun ville kanskje ikke "binde" seg saapass tidlig.

Lenke til kommentar

Hun vil tøse mer rundt mener du:p? Hvis dere bor i nærheten av hverandre møter du henne sikkert igjen, og da vil du fort merke hvordan det ligger ann. Etter mine erfaringer pleier jenter å ta kontakt igjen hvis de er inntressert og ihvertfall ikke holde på slik hun gjorde men skal ikke ta bort dine forhåpninger... Men for å være helt ærlig tror jeg ikke at på et discotek i syden er det vanskligste stedet å komme i kontakt med folk så du finner deg sikkert ei ny så kan du kanskje dra det litt lenger;);)

Lenke til kommentar
Men du skal også ikke se bort i fra at det kan ha skjedd en rekke tilfeldigheter som har gjort at hun ikke har kunnet møte til avtalt tid.
Det har du jammen meg rett i. Var på flyet vettu, så stikker jeg på dass og der sitter ei jente som ligner sykt på henne, noen få seterader forran meg :ohmy: Hun så ned, hørte på musikk, følte det ble litt teit å snakke med henne der og da. Fikk senere konstantert at det var henne, hun så på meg, men virka som om hun ikke kjente meg igjen/ville ignorere meg, så venta litt, tenkte å ta kontakt i utsjekkinga. Ved utsjekkinga kom hun mot meg først, ga meg en klem. Vi fikk snakka en del. Veldig hyggelig og sjarmerende, søt, bedre i edru tilstand "såklart" Hun var visst nok blitt såpass fyllesjuk/dårlig, at hun og vennina ikke klarte å komme. Den 3. dagen derimot, da var de ute begge 2, men da orka ikke jeg (etter 3 dager på fylla). Jeg spurte også om tilfellet var at hun ikke gidda å møte meg igjen, og det var det ikke. Spurte om hun ville ha navnet og nr. mitt, og det ville hun, og hun sa hun kom til å sende sms til meg når hun fikk skaffa ny mobil, så da får vi se, opp til henne nå, iom. at kun hun kan kontakte meg, og ikke jeg henne.

 

 

Hjalp henne med kofferten og hun fikk låne mobilen min, så var gentleman der gitt :w00t:

 

Rart sammentreff i alle fall ;D Ble glad da ja. Om det blir noe mer ut av det enn evt. litt sms/ringe får vi se. Forventer ingenting i alle fall.

Endret av deu
Lenke til kommentar
Jøss, dette var gode nyheter. Gratulerer da :]

 

Angående at hun satt på flyet og ville ignorere deg, hehe... Tror nok heller hun var usikker. Du sa jo ikke akkurat hei første gangen du spankulerte forbi henne på vei mot toalettet du heller :]

 

Blir nok møter med litt attåt her, ja!!! :D

Takker :D

 

Ja, usikkerhet var rette ordet, var usikker selv, så. Skjønte først at det var henne etter at jeg hadde gått forbi henne og satt meg på plass. Så var foreldrene mine der og dritmange folk, så følte det hadde blitt teit å snakke i flyet. Men på utsjekkinga gjorde jeg signaler og hun også om å ville snakke med henne, så da ble det en ordning :D

 

Hun skal gå folkehøyskole nå, vet ikke hvor, fikk ikke spurt om det, så jeg ser det ann.

Endret av deu
Lenke til kommentar

Nå har hun fått fiksa mobilen sin, og tok kontakt via. sms for 2 dager siden. Sendte en del smser, før vi bestemte oss for å gå litt over til facebook, sendte noen meldinger der også. Hun virka jo temmelig interessert, skriver langt, fin humor og sagt at jeg er søt (godt utenkte, men få, kompliment på de rette plassene hjelper bra) og avslutta med klem ;) Men så ble det plutselig helt stille, ikke hørt noe fra henne på en dag, hverken på facebook eller sms. Har spurt spørsmål/svart henne begge plassene, så er ikke det at hun ikke har noe å svare. Er helt uskyldige spørsmål om livet hennes, ikke noe sensitivt elns. Bør jeg bare avvente det hele? Vil ikke virke masete nemlig, men mulig at det er det hun vil, har ikke peiling, eller hva?

Er ikke noe problem sånn sett, men kjekt å få hjelp her så jeg gjør de rette trekka :)

Endret av deu
Lenke til kommentar
Bor hun forresten i nærheten av deg?

 

Holder å spørre en gang om noe, svarer hun ikke så er det en grunn til det, hjelper uansett ikke å sende flere ganger.

 

Det du også må passe på er å ikke virke alt for interessert, da mister du gløden din og hun kan bli lei deg.

Er noen timers kjøring unna meg, så er et godt stykke, så. Kjekt å få litt bedre kontakt, mer erfaring, uten at det trenger å bli mer.

Og det ang. å ikke virke alt for interessert, skal jeg ta med meg. Da mener du f.eks. å alltid stille spørsmål med en gang samtaleemnet er ferdig diskutert? Er ikke slik at jeg spør flere ganger om det samme, men er kanskje litt kjapp i avtrekkeren, når det gjelder å komme med neste spørsmål.

 

Edit: Svarte meg nå netopp, langt svar :) Er vel bare jeg som bekymrer meg for mye, er usikker hehe

Endret av deu
Lenke til kommentar
og sagt at jeg er søt (godt utenkte, men få, kompliment på de rette plassene hjelper bra) og avslutta med klem ;)

Det kan kanskje høres bra ut, men om du vil ha et forhold med henne så er det ikke positivt å bli kalt søt dessverre.

 

Og om hun ikke svarer, vent. Om du skriver f.eks. "fikk du forrige meldinga?", "svar da", "er du der?", osv så er du såkalt needy, og det dreper verdien din fortere enn du rekker å si elg

Lenke til kommentar
og sagt at jeg er søt (godt utenkte, men få, kompliment på de rette plassene hjelper bra) og avslutta med klem ;)

Det kan kanskje høres bra ut, men om du vil ha et forhold med henne så er det ikke positivt å bli kalt søt dessverre.

 

Tullball, og langt fra noen regel. Jenter har forskjellig betydning av hva de legger i søt, ut fra situasjon og person de sier det til.

Har du aldri blitt kalt søt av en kjæreste?

Eller om jeg kommer med blomster eller bamse på døra til ei jeg holder på med, og hun sier "aaaw, så søt du er!"

Eller du er snill og henter og kjører henne hjem fra ett eller annet på natta, og hun sier "så søt du er som gadd å kjøre så langt for meg".

Dette er absolutt ikke negative versjoner av søt, heller ikke fra romantisk synspunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...