Fotofashion Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) På tide å prøve på noe annet, litt kjedelig i mine øyne. Men det var utrolig fint vær i dag . kun redusert størrelse.. Endret 17. august 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Komposisjonen sitter. Jeg savner litt mer liv i himmelen, og litt varmere lys hadde nok absolutt gjort seg her. Refleksjonene i vannet er pene, litt vind som forstyrrer litt. Savner litt 'motiv' (sti o.l.) i skogen bortenfor broen, skulle gjerne likt å se linjene fortsette, men flere dager med motorsag for å få det til er nok alt for mye å kreve Pent motiv, god utførelse, men det mangler litt for å få det mer fengende. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ditta va eit utruleg fint bilde!!! Var ikkje heilt midtstilt, so ballansen var ikkje heilt rett men sterke farger og veldig fint tema, liker slike bilder Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kult å se noe annet fra deg og dette bilde viser at du behersker noe annet. Strålende jobb. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 hehe jøsses.. takker Lenge siden jeg har tatt natur bilder.. Grei avkobling. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 litt roligere lys hadde gjort seg, foreksempel like før sola hadde gått ned. og bildet kunne å blitt kjempe bra! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Ikke så dumt dette. Hadde gjort seg med mer bro og mindre himmel, noe som hadde fremhevet linjene enda mer og gjort komposisjonen mer spenstig. Ikke beskjæring, men en mer nedovervinkling på kamera. Lyset var veldig lite ideellt, selv om refleksjonen i dammen ble bra. Endret 18. august 2008 av ragamuffin Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 takker. det var midt på dagen, og det er aldri ideelt for natur/landskapsbilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå