Gå til innhold

Ekstern disk fungerer bare delvis?

Fulgu

Anbefalte innlegg

Jeg har to WD-disker på 500gb, eksterne sådanne. I morges da jeg slo på PCen dukket ikke disse opp i Min Datamaskin som de pleier, så jeg dro ut USBen og satte den i igjen, og da plinger PCen som normalt, og "Trygg fjerning av Maskinvare" nede ved klokka lar meg få muligheten til å fjerne "USB-masselagringsenhet", men de dukker fremdeles ikke opp i Min Datamaskin som vanlige disker.

Partition Magic vil ikke starte med diskene i maskinen, BAD PARTITION TABLE sier den og nekter å starte programmet, mens det kjører helt fint uten disse i.

Tips anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har WD 500 selv, og det er noe dritt ! men du kan jo prøve: " file inspector " vis jeg husker riktig til og redde filene dine for også bruke " partition magic " til og formatere disken igjem

Lenke til kommentar

Er begge diskene borte? Også når du kobler inn en og en? Har selv 2 stk 500GB og en 350GB WD MyBook. Den ene tok kvelden etter bare noen måneder, mest sannsynlig en HW-feil i interfacen. Den var selvsagt stappfull av musikk og ingen backup :blush: . Men klarte til slutt å kopiere ut alt innholdet ved å kjøle ned disken, tok mange timer da disken var utrolig treg.

Siden dette skjedde har jeg alltid diskene stående slik at det også passerer luft under den. Vet ikke om det har noen betydning men diskene blir i det minste ikke så varme som tidligere.

DolKbg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...