plakatmannen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei! Jeg begynner på VGS i morgen (Medier og Kommunikasjon), og snakket med en som skal på Elektro (Samme skole som meg). Han hadde fått en del info i posten, men jeg har ikke fått noen ting. Er det normalt? Setter pris på kjappe svar. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har heller ikke fått noen informasjon i posten, heller ikke på e-post. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Ok, takk for superraskt svar. Regner med at alt er som det skal være, da. Syntes bare det var litt merkelig at han hadde fått, og ikke jeg. Mulig det kommer litt an på linjene også. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ok, takk for superraskt svar. Regner med at alt er som det skal være, da. Syntes bare det var litt merkelig at han hadde fått, og ikke jeg. Mulig det kommer litt an på linjene også. Jeg begynner på vg2 neste onsdag, og eneste informasjonen jeg har fått er at jeg skal møte til gitte tidspunkt og "sjekk tavla for location" etc. Lenke til kommentar
easthill- Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Fikk SMS med innloggingsinformasjon til Vigo, men det var alt. Ingen brev. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Det eneste jeg har fått, er et klokkeslett på Vigo. Føler liksom det er litt minimalt med info mtp. at det er VG1, og at jeg bare har vært på skolen et par ganger (omvisning). Endret: easthill-: Siden det ser ut til at det ikke bare er meg dette gjelder, satser jeg på at det alt er som det skal være. Takk for kjappe svar alle sammen. Endret 17. august 2008 av dextrous Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har fått masse informasjon i posten. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Hvilken linje skal du på, Josh? Og er det VG1 du også skal på? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 VG1, Studiespesialisering. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg skal nå inn på VG3, men har ikke fått brev. Det fikk jeg når jeg skulle inn på både VG1 og VG2. :S Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 ikke for å kapre tråden. men jeg er faen meg ikke sikker om jeg har komt inn eller ikke sad.gif kopierer det jeg er usikker på under her 1 ELELE1---- Elektrofag (Ordinært løp) 11019 JÅTTÅ VIDEREGÅENDE SKOLE 18.08.2008, kl. 09:00 Svart JA til plass Ikke svart wtf? har jeg komt inn eller ikke? trenger svar kjapt ikke svart står under svartstatus btw Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Bare møt opp, så vet dere en gang for alle om dere kom inn. Hvis dere ikke møter opp mister dere den plassen dere kanskje har fått Alt er bedre enn å sove på en skoledag Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 da var skoledagen ferdig møtte opp, ble ropt opp gått i c klassen i 10 år. blir c klassen dette året også -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå