Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Rar Fps drop

Anbefalte innlegg

Etter jeg formaterte pcn,har den begynt og få fps drop hvert 10 sekund, ikke bare i spill men i windows og.. Ikke lenge men nokk til og ødlegge i spill osv. Og det rare er at det skjer med lyden og,den blir liksom dratt på en måte... Har installert alle driverne,ingen virus. Dette skjedde med en gang etter at jeg formaterte :( Kan også skje i Mange sekunder om jeg starter feks. Msn osv. Før spillte jeg WoW og css samtidig,det funker ikke nå :/

Endret av Enay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter jeg formaterte pcn,har den begynt og få fps drop hvert 10 sekund, ikke bare i spill men i windows og.. Ikke lenge men nokk til og ødlegge i spill osv. Og det rare er at det skjer med lyden og,den blir liksom dratt på en måte... Har installert alle driverne,ingen virus. Dette skjedde med en gang etter at jeg formaterte :( Kan også skje i Mange sekunder om jeg starter feks. Msn osv. Før spillte jeg WoW og css samtidig,det funker ikke nå :/

Høres ut som du har et ustabilt system, kan du poste riggen din her?

Lenke til kommentar

Høres ut som du har et ustabilt system, kan du poste riggen din her?

Hva er riggen :)?

Lenke til kommentar
Meh..ingen svar ;/

Prøv å åpne opp pcn og "støvsug" den. Blås den for støv, visst du har kompressor tilgjengelig. Ikkje så alt for voldsomt.

Ok,skal dra til en venn og gjøre det :) Sier ifra om det funker ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ikke noe problem med kjøling nei ;o.. Men kan være skjermkort vifta har gått til helvett... Men kan jeg støvsuge dataen? eller er det dumt? Og hva er chipset drivere?;p

Støvsug dataen visst det er mye støv, og rengjør skjermkortet skikkelig. Du kan også legge inn alle drivere på nytt. Sørg for å ikkje gi dataen støt ved å jorde deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...