Enay Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Etter jeg formaterte pcn,har den begynt og få fps drop hvert 10 sekund, ikke bare i spill men i windows og.. Ikke lenge men nokk til og ødlegge i spill osv. Og det rare er at det skjer med lyden og,den blir liksom dratt på en måte... Har installert alle driverne,ingen virus. Dette skjedde med en gang etter at jeg formaterte Kan også skje i Mange sekunder om jeg starter feks. Msn osv. Før spillte jeg WoW og css samtidig,det funker ikke nå :/ Endret 17. august 2008 av Enay Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Etter jeg formaterte pcn,har den begynt og få fps drop hvert 10 sekund, ikke bare i spill men i windows og.. Ikke lenge men nokk til og ødlegge i spill osv. Og det rare er at det skjer med lyden og,den blir liksom dratt på en måte... Har installert alle driverne,ingen virus. Dette skjedde med en gang etter at jeg formaterte Kan også skje i Mange sekunder om jeg starter feks. Msn osv. Før spillte jeg WoW og css samtidig,det funker ikke nå :/ Høres ut som du har et ustabilt system, kan du poste riggen din her? Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 hører du lyder fra disken samtidig ? Lenke til kommentar
Enay Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Etter jeg formaterte pcn,har den begynt og få fps drop hvert 10 sekund, ikke bare i spill men i windows og.. Ikke lenge men nokk til og ødlegge i spill osv. Og det rare er at det skjer med lyden og,den blir liksom dratt på en måte... Har installert alle driverne,ingen virus. Dette skjedde med en gang etter at jeg formaterte Kan også skje i Mange sekunder om jeg starter feks. Msn osv. Før spillte jeg WoW og css samtidig,det funker ikke nå :/ Høres ut som du har et ustabilt system, kan du poste riggen din her? Hva er riggen ? Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva er riggen ? hvilken maskinvare har du.. Lenke til kommentar
Enay Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Hva er riggen ? hvilken maskinvare har du.. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338084 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337828 nVIDIA GeForce 6800 PCI-E Trenger dere noe mer så si ifra. Lenke til kommentar
Enay Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Meh..ingen svar ;/ Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Meh..ingen svar ;/ Prøv å åpne opp pcn og "støvsug" den. Blås den for støv, visst du har kompressor tilgjengelig. Ikkje så alt for voldsomt. Lenke til kommentar
Enay Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Meh..ingen svar ;/ Prøv å åpne opp pcn og "støvsug" den. Blås den for støv, visst du har kompressor tilgjengelig. Ikkje så alt for voldsomt. Ok,skal dra til en venn og gjøre det Sier ifra om det funker Lenke til kommentar
Enay Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Ok,har enda ikke fått gjort det.. men funker det med vanelig støvsuger?.. Eller noen andre forslag? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Bror min hadde samme problem for noen år tilbake.. Det var vifta på skjermkortet som hadde tatt kvelden Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det kan være skjermkortet som blir varmt. Har du god kjøling i kabinettet ditt god kjøling? Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 høres ut som du burde legge inn chipset-driver på nytt Lenke til kommentar
Enay Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Ikke noe problem med kjøling nei ;o.. Men kan være skjermkort vifta har gått til helvett... Men kan jeg støvsuge dataen? eller er det dumt? Og hva er chipset drivere?;p Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ikke noe problem med kjøling nei ;o.. Men kan være skjermkort vifta har gått til helvett... Men kan jeg støvsuge dataen? eller er det dumt? Og hva er chipset drivere?;p Støvsug dataen visst det er mye støv, og rengjør skjermkortet skikkelig. Du kan også legge inn alle drivere på nytt. Sørg for å ikkje gi dataen støt ved å jorde deg. Lenke til kommentar
Enay Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hvordan jorder jeg meg? Endret 7. september 2008 av Enay Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvordan jorder jeg meg? Ta på kabinettet eller noe annet som er jorda før du tukler med det inni pc'n. (f.eks. komfyren, vaskemaskinen etc.) Lenke til kommentar
Enay Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Ok, men kan jeg bruke støvsugeren om slangen er av plast? Eller eventullt sette en dorull forran? For papp leder ikke statisk elekrisitet vell? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ok, men kan jeg bruke støvsugeren om slangen er av plast? Eller eventullt sette en dorull forran? For papp leder ikke statisk elekrisitet vell? Tror nok det går fint med plast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå