4588pkdkrikue5c Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei, Som tråden tilseier, kan nokon anbefale meg programmer for regnskapsføring? Blant konkurrentane finn me blant anna Mamut, Sap, Bravo o.l.. Tips til effektive, enkle, driftsikre, og aller helst ikkje til blodpris alternativ til desse overnemte? Programvaren er berekna på liten/mellomstor bedrift. Lenke til kommentar
Franken Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 SAP er vel noe av det dyreste du kan velge. Vil anbefale Mamut eller Unimicro. Visma er også et alternativ, men det har jeg personlig dårlig erfaring med. Lenke til kommentar
snowkiiid Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva slags dårlige erfaringer har du med visma? Servicen er i allefall ikke til å klage på. Lastet ned visma avendo demoen fra nettet for en uke siden, som kom med en server feilmelding når jeg skulle åpne programmet etter installasjon. Den siste uka har visma prøvd å hjelpe meg via telefon, fjernstyring av pc osv osv osv. De har holdt meg løpende oppdatert hver eneste dag. De har fortsatt ikke klart å løse problemet, og i dag fikk jeg en telefon om at de programmerer hele programmet om igjen, og kommer ut med en ny versjon i mårra eller i over i mårra... DET er bra service det.. Thumbs up for visma! Har som sagt ikke prøvd programmet enda, men kommer til å velge de bare pga servicen.. Lenke til kommentar
Franken Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) ... Så jo selvfølgelig ikke at jeg hadde svart før. Dårlig erfaring og dårlig erfaring... Personlig synest jeg det er tungvingt og rotete å bruke. Det skal samtidig sies at det er en del år siden sist jeg testet, så ikke ta det for godt fisk. Godt mulig passer bra for deg Endret 6. oktober 2008 av Franken Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 tror jeg ville valgt mamut, om det bare er standard regnskap som skal kjøres uten noen komplekse tilpasninger som må til. andrevalg Visma, men selv om snowkiiid synes det er bra service, så er det jo en tragedie i utgangspunktet at de slipper produkter ut på markedet som ikke fungerer da. Lenke til kommentar
Krithor Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Matrix Software har et relativt billig (1490.00 + mva) regnskapsprogram som er enkelt å ta i bruk. http://matrix.no/ Lenke til kommentar
Thommisen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg vil anbefale dette programmet: http://3nett.com/ Dette programmet er gratis og enkelt i bruk. Håper du får mye glede av dette programmet visst du velger dette. Lenke til kommentar
satheesh.net Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei! Har du sjekket WinVask? Du får det i både en gratis og betal versjon -> http://www.fakturaprogram.no/ Lykke til... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Er strålende fornøyd med Visma, god og rask service, grei å ha med å gjøre og generelt greie program. Har desverre ikke noe særlig erfaring med de andre programmene du nevner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå