robert166 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei! Lurte på kordan eg tar på crossfire? Eg har prøvd litt forskjellig. Satt i eit kort og installert drivere, og slått av systemet og satte i kort nr 2. Har prøvd med begge i og installert drivere. Men på Ati Catalyst kommer ikkje Crossfire valget opp helt nederst. Helller ikkje i GPU-Z står det at crossfire er på? Noen som kan hjelpe meg her? Crossfire bridge er og på. prøvd med både 2 og 1 bridge. Takk på forhand. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva slags Hovedkort har du? Hva slags skjermkort(er) har du? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Hva slags Hovedkort har du?Hva slags skjermkort(er) har du? Beklager, skulle kansje sagt det. Det er Asus Rampage Formula og 2stk 4850 Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Mener å ha lest at Catalyst A.I skal stå på advanced... Du finner det under CCC Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Mener å ha lest at Catalyst A.I skal stå på advanced... Du finner det under CCC At Catalyst Control Center skal vere på Advanced? Det har eg gjort allerede? Eller er det kansje ikkje det du mener? Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jo, var akkurat det jeg mente, men da kan nok ikke jeg hjelpe deg siden jeg ikke kjører CF selv.... enda:-) Har du sjekket i enhetsbehandling under skjermkort at begge kortene vises der? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Jo, var akkurat det jeg mente, men da kan nok ikke jeg hjelpe deg siden jeg ikke kjører CF selv.... enda:-) Har du sjekket i enhetsbehandling under skjermkort at begge kortene vises der? Har på advanced. I enhetsbehandling under skjermkort viser nok bare ett skjermkort. Det følgte med en cd med drivere, men eg gjekk rett innpå internett og lasta ned hotfix med drivere og CCC. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Med Geforce i SLI vises det i alle fall to skjermkort i enhetsbehandling. Har du sjekket kortene hver for seg, sån at du kan utelukke at et av dem er defekt? Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Begge korta skal vises i enhetsbehandling. Som nevnt over test et kort i gangen for å utelukke feil på ett av de, en ting til har du kraftig nokk strømforsyning Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 ThePainx: Om du ser i profilen til trådstarter, så tror jeg vi kan utelukke at det er for lite strøm som er problemet, med mindre han har glemt å koble strøm til det andre skjermkortet Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 ThePainx: Om du ser i profilen til trådstarter, så tror jeg vi kan utelukke at det er for lite strøm som er problemet, med mindre han har glemt å koble strøm til det andre skjermkortet Hehe, det er en annen pc med 850W psu. Har ikkje skjekket om en av dem er defekt. Skal gjøre det straks eg får tid. Begge viftene går, så det er no på, men om det er defekt er en annen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå