Gå til innhold

Problemer med lagg i BF:BC


Anbefalte innlegg

Flere en meg som har store problemer med lagg?

 

Flere ganger i løpet av en runde kan jag oppleve at jeg ikke får opp siktemiddelet, selv om jeg iherdig trykker på knappen. Dette kombinert med at det ser til at man blir "flyttet" på selv om en står stille får meg til å snart ville gi opp dette spillet.

 

 

 

Helt sinnsykt irriterende!

 

 

 

-Tet

 

 

 

edit:tekst

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flere en meg som har store problemer med lagg?

 

Flere ganger i løpet av en runde kan jag oppleve at jeg ikke får opp siktemiddelet, selv om jeg iherdig trykker på knappen. Dette kombinert med at det ser til at man blir "flyttet" på selv om en står stille får meg til å snart ville gi opp dette spillet.

 

 

 

Helt sinnsykt irriterende!

 

 

 

-Tet

 

 

 

edit:tekst

 

Har opplevd det fra tid til annen ja...

Blant annet at jeg ikke får opp siktet, og generelt at kontrollene henger litt etter.

Men skjer veldig sjelden.

 

Det som derimot irriterer meg er at kniven bruker veldig lang tid på åkomme frem, spesielt hvis du har et annet våpen oppe og trykker på y(?) så tar det LAAANG tid før kniven er igang..

Der var COD4 vesentlig bedre...

Lenke til kommentar

Det jeg har hørt er at det er to grunner til dette.

 

1) En bug som gjør at når man får så og så mange dogtags, at det da starter å lagge

2) For få servere, slik at man blir plassert på servere på andre kontinenter. Dermed få man altfor høy ping, ergo lag.

 

Med andre ord, lite vi som spillere kan gjøre. Vi må bare håpe at de fikser dette her.

 

Det jeg pleier å gjøre er å se om serveren lagger (gå litt fremover, og se om du sklir tilbake). Gjør den det, finner jeg meg en annen en. Før eller siden virker det.

Lenke til kommentar

Jeg har også opplevd det med siktelagg, det går bort hvis man trykket dobbelt på R2 (Men bare intil neste gang)

 

Jeg synes også det er kjipt med det med kniven, og noen ganger virker det som om jeg må stå tett intil den jeg skal knive for å treffe, men når andre gjør det på meg virker det som om de står langt unna :hrm:

Lenke til kommentar

den siste uken har det tatt helt av med lagg!

Jeg kjenner at det koker skikkelig i huet når det lagger så ekstremt som det har gjort nå, helt umulig å få gjort noe som helst, man sklir frem og tilbake, havner utafor/inni bygninger helt vilkårlig og mortar strike er helt ubrukelig, men når man først får brukt mortarstrike så klarer jeg faen ikke å bytte tilbake til mg36...

 

Er det noen som kjenner til hva dice/ea har sagt om saken? hva skal de gjøre og når de har tenkt å fikse det?

 

Kan ikke skjønne at dette er dogtag lagg heller, da jeg har flere kompiser som ikke har så mange dogtags, men opplever mye lagg. selv har jeg ikke fler en ca 30 dogtags så det må vøre noe annet...

 

noen som vet noe mer om de tallene bak poengene når man kommer til rank 25? skill level? Det sto ikke mye om det i spillet, men det skulle være en slags sammenligning med resten av verden?

Lenke til kommentar
noen som vet noe mer om de tallene bak poengene når man kommer til rank 25? skill level? Det sto ikke mye om det i spillet, men det skulle være en slags sammenligning med resten av verden?

 

Ja, det er slik at skill level 1 er det bare en person i hele verden som er (om gangen)

Jo lavere tall du er på, jo bedre er du (Det er egentlig et ganske dårlig system, selv om jeg spiller bra så får jeg høyere tall på skill levelen, og når jeg spiller dårlig går skill levelen opp[lavere tall])

Lenke til kommentar

syns det er altfor lite info fra dice/ea...

på badcompany.ea.com er det bare gamle nyheter, burde de ikke gi oss litt mer info om for eksempel lagg problemene? Igår kveld klarte jeg ikke komme inn i det hele tatt, fikk bare at jeg hadde problemer med linja mi, det samme fikk kompisen min... vi fikk spilt andre ting over live... jeg var på en kort periode igår, men da jeg skulle lage ny squad kom vi ikke inn resten av kvelden...

 

fler som hadde samme prob igår?

Lenke til kommentar

Det var vesentlig bedre igår!

Ser ut som de har utbedret det, men syns fremdeles at vi har fått for lite info fra ea/dice

 

Noen som vet om når map pack kommer?

Er det andre endringer som kommer snart? tenker på klansupport, private rooms, andre våpen?

syns teamchatten egentlig er grei, om fler en fire prater sammen kan det fort bli mye rot/bråk men hadde vært fint å kunne kommunisere med de andre squadene.

Endret av hissig_pannekake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...