Gå til innhold

Sjekk og hjelp til stille gamer-pc, 8-9k+skjerm

Anbefalte innlegg

Hva tror folk om dette oppsettet? Forslag til forbedringer? Er usikker på om jeg skal ha det hovedkortet da det er litt dyrt(kjøper hos Amentio) og jeg aner ingenting om hk generelt, ble bare anbefalt P5E men et billigere hovedkort hadde vært fint. Kommer sannsynligvis ikke til å tweake og overklokke noe særlig, men det må være stabilt og ha et brukbart utvalg funksjoner samt tilkoblinger. Crossfire er ikke et must, men et pluss.

Ny skjerm skal også handles, hva anbefales i 22-24"-klassen? Bør ikke være for dyr.

På forhånd takk. :)

Endret av EB_Veyron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Et bra oppsett dette her. trenger du egentlig 24" skjerm? Noen seyns det er for stort, og du kan spare en tusenlapp.

Skal du kjøre crossfire seinere? da trenger du kraftigere strømforsyning. den er veldig god, men ta vare på garantien, da den ofte blacker ut etter et år!

:thumbup: Lars

Lenke til kommentar

Takk for innspill. Bestilte i stad. Endte opp med Eizo Flexscan S2401W. Fint å ha til div. grafikk- og DAK-apps samt spill og film. Fant ut at jeg ikke kommer til å trenge crossfire, blir heller et nytt grafikkort senere om jeg skulle ha behov. Mine hardcore gaming-dager er over. ;)

Endret av EB_Veyron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...