Devil123 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har en kompis som har satt på effektanlegg, vi hadde ikke passe nok dyse, så vi tok par hak mindre enn optimalt, etter han hadde kjørt rolig ca 5 mil, begynte han og gi på litt mer forsiktig, og plutselig bare stoppet den, og når han prøvde og starte den, var det fortsatt komprisjon, og for meg (har litt greie på det) høres det ut som ingen ting er galt, bortsett fra at det er metall mot metall lyd, men den er ikke høy...og da prøvde han og kicke den igang... noen som har hvert borti det før`?? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ja jeg har vært borti det, da motoren skjærte seg. Trenger jo ikke nødvendigvis å være det men høres slik ut, kan du ikke skru av sylinderen å se? Er jo gjort på 15 min. Sjekka gnist? Prøvd å trillstarte den? Du har bensin på tanken? Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Ja jeg har vært borti det, da motoren skjærte seg. Trenger jo ikke nødvendigvis å være det men høres slik ut, kan du ikke skru av sylinderen å se? Er jo gjort på 15 min. Sjekka gnist? Prøvd å trillstarte den? Du har bensin på tanken? ja til alt, men gidder ikke og ødelegge den mer enn nødvendig, når det er metall mot metall lyd gidder vi ikke og prøve for mye Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skru opp å se da, fort gjort. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Skru opp å se da, fort gjort. eieren tørr ikke...jeg sa at vi kom til og klare det, men han nekter... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da får han ha det så godt da Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Da får han ha det så godt da han får noen andre til og se på det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå