AstroChicken Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ganske sterkt sollys når bildet ble tatt, men har prøvd å kompensere i ettertid. Vindretning gjorde det vanskelig å få bedre lyssetting med naturlig lys. Sitter crop'en tett nok? Evt, hvis den er for tett, så er det noe luft å gå på til venstre og høyre. 60mm f/2.8 1/4000 ISO400 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Sitter crop'en tett nok? Evt, hvis den er for tett, så er det noe luft å gå på til venstre og høyre.60mm f/2.8 1/4000 ISO400 I første omgang vil jeg si at det kanskje burde være noe mer "fritt" foran ansiktet ja...det ble litt snevert der etter mitt syn. RandiA Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Første crop'en: Det er en del over på fotoet, men er en del forstyrrende elementer der samt noe utbrennt himmel. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Støtter RandiA der, trenger mer luft. Ellers ser det bra ut, lyset ble etter forholdene fint. Men ellers gir det meg ikke så mye. Et teknisk sett bra, men litt intetsigende bilde. Men hver sin smak Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Utgave nr. 2 ble en god del bedre - fikk faktisk følelse av vind i håret. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Utgave nr. 2 ble en god del bedre - fikk faktisk følelse av vind i håret. Tom Ja, faktisk stor forbedring... RandiA Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Enig i den. Bildet kom opp samtidig med at jeg posta (treige nettlinja), så jeg ikke ikke kommentert før nå, men nr. 2 var flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå