arela Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg lurer på om noen gjør dette og i tilfelle hvordan? Grunnen til at jeg ønsker en slik mulighet, er at det ikke kommer frem på Camera setting i Capture NX2 dersom jeg bruker teleconverter. Kunne også tenkt meg å kunne legge til et notat der filter, reversering eller forsats er benyttet. Jeg har bl.a. funnet Command Line Tools (har ikke prøvd den enda) Er det andre som kan kaste lys over evnet. Lenke til kommentar
arela Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Command Line Tools var et rent DOS program, så det vil jeg ikke ha! Ellers finner jeg Opanda Power Exif - noen som kjenner det? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Command Line Tools var et rent DOS program, så det vil jeg ikke ha!Ellers finner jeg Opanda Power Exif - noen som kjenner det? Opanda har blitt foreslått før, den skal være ganske så brukbar. Tom Lenke til kommentar
arela Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Ja, jeg prøvde den og den virket suverent, men den tar selvfølgelig ikke .nef filer. Da er jeg like langt Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg lurer på om noen gjør dette og i tilfelle hvordan? Jeg redigerer exif info I Photoshop. File -> file info Lenke til kommentar
arela Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Fikk tips på Nikon Cafe om gratisprogrammet PhotoME. Her fikk jeg til å endre Focal lengt til nytt tall - supert Jeg har ikke Photoshop, men regnet med at det var muligheter der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå