Gjest Aparturo Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei. Jeg har "holdt på" med ei jente i en 3 måneder. Vi er begge 16 og skal begynne på samme skole. Har i det siste følt at hun trekker seg vekk og er merkelig fraværende. Så plutselig kommer denne meldinga på msn: "unnskyld for at jeg sier dette på msn. jeg er glad i deg, men jeg tror ikke jeg er forelsket i deg. jeg vil ikke si noe som jeg ikke mener. jeg trenger mer tid til å bestemme meg, håper det går greit. føler meg forferdelig" Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, dette er nå 2 dager siden og jeg har enda ikke gitt noen respons. Noen som har noen tips til hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
edds Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 La henne gå. Skriv noe som, "Okei, bra du sa fra. " Spill nonchalant! Lenke til kommentar
Gjest Aparturo Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva om jeg ikke vil la henne gå? Lenke til kommentar
edds Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det er du pent nødt til, siden hun ikke virker spesiellt interessert. Dessuten er det få ting som dreper interesse så mye som å virke desperat. Lenke til kommentar
Gjest Aparturo Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Du har vel egentlig rett i det ja:D Gjorde som du foreslo og sa det var bra hun sa ifra. Føler meg egentlig mye bedre nå. Nå er jeg bare bekymret for hva som kommer til å skje hvis vi kommer i samme klasse. Tips til hvordan jeg bør oppføre meg? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 enten gir du henne opp eller så gjør du no for henne eller med henne som er litt spessielt Lenke til kommentar
edds Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Du har vel egentlig rett i det ja:D Gjorde som du foreslo og sa det var bra hun sa ifra. Føler meg egentlig mye bedre nå. Nå er jeg bare bekymret for hva som kommer til å skje hvis vi kommer i samme klasse. Tips til hvordan jeg bør oppføre meg? Oppfør deg som at du har kommet over henne - selv om du ikke nødvendigvis har det. Gi henne lite oppmerksomhet, men vær for all del hyggelig og ikke bitter. Du merker fort om hun fortsatt er interessert, når du flørter med andre jenter. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 La henne gå. Skriv noe som, "Okei, bra du sa fra. " Spill nonchalant! Ja, du bør skrive noe sånt som det Prøv å gjør svaret så lite og kort som mulig Lenke til kommentar
Gjest Flataslasjin. Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Husk dette: - Det er hennes tap. - Du trenger ikke henne, for du har andre ting å gjøre. - Når hun forstår dette, kommer hun tilbake til deg. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det finnes over tre milliarder andre jenter der ute, så du kan bare gi slipp på henne. Du kan ikke få henne til å bli forelsket i deg. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jenter er mennesker, og som mennesker er de grådige og egoistiske vesener. De VIL og MÅ ha det de IKKE kan få. Spill hard2get, lat som at det nesten er en lettelse at hun "slo opp" med deg, så du slapp å gjøre det. Jeg vet det kan være vanskelig for deg, men du vil tjene på det. (Noe som bare gjelder jentene..) Hvorfor skal hun være interessert i deg når du allerede er available? Nå er det ikke lenger noen spenning i jakten, ingen ære å hente. Du er ikke lenger interessant for henne. Derfor må du selv snu om på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå