kjeb Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 I "gamledager" så kunne man laste ned xp (pirat) og instalere det. Så merket microsoft at man hadde pirat vare og tilbød folk og kjøpe lisens til en hyggelig pris under alle butikkpriser... Er det slik med Vista også? Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 ja Genialt Hvor mye koster vista om man gjør dette? Fuderer på Vista Ultimate... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 vet ikke jeg. har da ikke jort det. men vet at det er mulig Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Gjerne kom med kilder på dine påstander Danielsm, hvis ikke er det bare påståelig synsing. Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Skal ikke se bort fa at Danielsm har rett når det var slik i XP da... Jeg får teste dette når jeg får den nye maskinen min Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det fungerer ikke slik. Hvis man kjøpte en lisens i en butikk og oppdaget at den var piratkopiert fikk man ofte en belønning av Microsoft. Du får ikke tilbud på Vista bare fordi du bryter loven. Når det da også er snakk om piratkopiering blir tråden stengt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg