Kamroon Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei har tenkt å kjøpe softgun har funnet 2 som jeg liker men vet ikke hvem jeg burde kjøpe... Jeg skal kjøpe den imorgen så trenger svar kjapt... ok den første er ---> AK47S Verdens mest kjente automatvåpen, nå i Soft Air Gun-form! Med en vekt på 1,5 kg, ligger den godt mot skulderen. Treffsikkerheten er stor og du lader om med en ladebevegelse. Skala 1:1! Magasin for 50 kuler. Munningshastighet 87 m/sek. Lengde 890 mm. Vekt 1,511 g. Anslagsenergi: 0,8 J. Den andre er ---> Modell 4 Navy Commando Elektrisk modell med oppladbart batteri. Semi- og fullautoavfyring. Utrystet med metallpipe samt et tungt magasin som rommer 22 kuler. Utgangshastigheten er 70 m/s som gir en anslagsenergi på 0,5J. Kolben har justerbar lengde. For å få en så korrekt følelse som mulig er vekten på hele 1900 gram. 4 Navy Commando er utrystet med et Hop-Up system for best mulig presisjon. Skal ikke ha noen andre softgun bare en av disse 2 så ekke vits å legge ut noen andre softgun.... det som står under navnet til våpene er beskrivelsen som jeg har kopiert fra siden som de selger fra.... Lurer på hvem som er skyter lengst hvem som har best aim og sånne ting.... TAKK PÅ FORHÅND PS. Hvor mye koster softgun kuler i Army Shop? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hvilket, heter det, ikke hvem. Uten link til produktet er det vanskelig å si hvem som har produsert våpnene du linker til, og da blir det åpenbart vanskelig å komme med anbefaling. Men etter beskrivelsene å dømme høres det ut som begge er shait. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvilket, heter det, ikke hvem. Uten link til produktet er det vanskelig å si hvem som har produsert våpnene du linker til, og da blir det åpenbart vanskelig å komme med anbefaling. Men etter beskrivelsene å dømme høres det ut som begge er shait. Hvor gammel er du? De er fra teknikmagasinet. ikke kjøp fra der de selger bare billig crap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå