Kimelimm Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei! Kjøpte meg en splitter ny PSP slim igår, og jeg lurer på om det er noen som kan forklare meg hvordan jeg innstalerer custom firmware på den... Hvis noen av dere har mulighet, kan dere adde meg på MSN? For jeg vil være sikkret og så forsiktig som mulig, og jeg har mange spørsmål underveis! emailen min er : Ja jeg har lest stickeyen, men jeg vil helst ha hjelp "live"... Takker for svar, Kim! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 på slim trenger du et pandora bateri. det vil si et modifisert fat psp bateri.. du trenger en ferdig modifisert fat psp for å lage et slikt bateri. hvis du ikke har tilgang på det så er det bare å droppe projectet ditt medengang. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eller så kan du kjøpe et pandora batteri fra dealextreme.com. Det koster ca. 161kr, og da får du med et 4gb minnekort. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Noen som har bestilt fra det stedet der og kan bekrefte om det en en bra side? Hvor lang leverings tid og slikt. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Jeg kan bekrefte stedet, men leveringstiden er jeg ikke sikker på, men den siden er helt super! Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har kjøpt flere Pandora pakker fra dealextreme, og ikke hatt antydning av trøbbel hittil. Kjapp levering har de også, i mine tilfeller har de sendt samme dag som bestilling fant sted, og jeg fikk pakke på døra etter ca en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå