Staxlar Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei, Nå har jeg jobbet som tømrer i snart 2 år og 2 måneder. Fagprøven skal jeg ta nå i løpet av den neste måneden. Fagprøven har blitt utsatt pga. at det ikke har vært noen steder det har passet og ta den. Det jeg lurer på er om det fremdeles er riktig at jeg skal gå på lærlinglønn når læretiden egentlig er over? Er jo ikke min feil at de ikke har hatt noen sted hvor jeg har kunnet tatt den. Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei, Du skal få lærlinglønn helt til fagprøven er bestått. Men du har rett på å få tilbakebetalt mellomlegget mellom faglønn og lærlinglønn viss fagprøven blir tatt etter at læretiden er over. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg gikk som elektrikerlærling i ett år etter læretiden var over, på lærlinglønn. Skulle få differansen utbetalt når fagprøven var bestått. Bedriften jeg jobbet i var ganske vansklige for jeg (og dem andre som var i samme situasjon) fikk bare en del av det vi hadde krav på. Jobber heldigvis ikke der lengre nå..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå