Bredpitt Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har kjøpt en container med Baotian scootere og jeg ser at alle scooterne nesten ikke går fremover etter førstegangstarten, etter litt går de litt bedre men ikke mer enn 15-20 km/t. Her er det helt klart en justering som skal til, men jeg får det ikke til. Jeg skrur på blandingskruen men hører egentlig ingen forskjell på motoren. Er det noen her som er kyndige i Akershus(Vestby) området og kunne tenke seg å hjelpe meg litt mot betaling. Også Oslo, bor på Carl Berner hvor jeg har noen scootere men har lager i Vestby. Har 40 scootere nå, får 500 i Mars og rundt 100 ATV(Linhai) og mer morro etterhvert. Men jeg er i startfasen og har ikke millioner på konto så om noen kyndige ville hjelpe meg å justere er jeg kjempeglad. Jeg betaler, men ikke 890,- pr påbegynt time som et verksted. Men om du er en ung gutt eller hobbymekaniker som har godt med peiling kan jeg bruke deg til mye senere. Og det vanker også scootere, mopeder og ATCV(50-700cc) til innkjøpspriser, elller du kan låne demomodeller.. Etterhvert trenger jeg også en servicemedarbeider til mitt eget verksted når ting blir større. Ta kontakt med meg så kan vi bli enige om noe. Ta kontakt på mail [email protected] Stian Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Høres ut som noe i overføringa, mulig slureclutchen er slitt. Hvordan svarer motoren når du gasser? Kjapp og fin eller mer bwaaa lyd? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Sikker på at de bare ikke er sånn etter de første 500km? (innkjøring) Høres litt rart ut at alle skulle ha en sånn feil, men man skal holde 30-35 km/t ved innkjøring og ikke gi mye gass. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 "men man skal holde 30-35 km/t ved innkjøring" Piss, du kan kjøre så fort du vil under innkjøring, så lenge du ikke akselerer for raskt eller holder den lenge på høyt turtall. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 "du kan kjøre så fort du vil under innkjøring" Piss, på scootere er turtallet ganske høyt/max i 45 km/t om den er plombert i variatoren. Motoren skal ikke bli stresset over tid under innkjøringen. Lenke til kommentar
Bredpitt Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Nå har vi fått til gassen, det var en forgasserskrue som sperret for full vandring på gassen. Så da fungerte de greit. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Bare av nysgjerrighet, hva er innkjøpsprisen på en sånn scooter? Lenke til kommentar
Bredpitt Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Bare av nysgjerrighet, hva er innkjøpsprisen på en sånn scooter? Ca 4000 kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå