Gå til innhold

Vennligst overtal meg - E71

Anbefalte innlegg

Jeg har for øyeblikket en 8gb iPhone som jeg kjøpte for kanskje 8-9 måneder siden. Jeg trives godt med den, og det er nok den aller beste mobilen jeg har prøvd. Men jeg er litt lei, den er liksom ikke så spennende lenger... Nye mobiler er noe av det gøyeste jeg vet :)

Og så ble jeg forelsket. I Nokia E71. Den herlige størrelsen og QWERTY-tastaturet er vel det som appellerer mest til meg, men det er ett eller annet med hele telefonen som gjør at jeg er inne og leser tester om den et par ganger om dagen og ser på priser.

Det jeg tenker på er om jeg da går fra en kjempebra til en grei mobil... Jeg bruker hovedsaklig mobilen til meldinger, ringing, notater, MP3, litt mail og internett. QWERTY-tastatur med feedback frister mye, og det gjør også Quick Office, men er det nok til at jeg bør bytte fra iPhone til E71?

Man kan på mange måter si at jeg ser på telefoner som leketøy. Jeg er veldig glad i dingser, og mobiler er favoritten. Jeg går lei av mobiler når det ikke er mer spennende jeg kan finne ut og gjøre, så det er kanskje hovedgrunnen til at jeg vil bytte.

Men bør jeg virkelig bytte? Er det et steg ned? Vil jeg trives med en E71 når jeg elsker min iPhone nå?

Og Apple-fanboys som mener at det å eie en iPhone i seg selv er en velsignelse, dere kan ta dere en bolle. Jeg elsker Apple og Mac jeg også, og er fullt klar over hvor genialt alt ved det er. Det er ikke det jeg lurer på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke det at jeg vil bort fra iPhone, jeg er bare litt lei av den. Men elsker den uansett...

Det jeg lurer på er om jeg kommer til å elske E71 like høyt eller høyere.

Helt klart, jeg solgte min nokia e90 og HTC Diamond og kjøpte e71.. er strålende fornøyd, kjapp, gode taster, msn funker perfekt, og genial størrelse.. Etter min mening er den perfekt på alt utenom internett surfing, så derfor kjøpte jeg en Acer Aspire one 8.9" som jeg kan bruke internett og som er lett og få med seg rundt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+723465
Det jeg lurer mest på er vel egentlig tastene... De ser veldig små ut, og jeg har ikke akkurat pianofingre. Er dette noe det er lett å bli vant med, eller kommer det til å ta meg laang tid å skrive meldinger, for eksempel?

De er veldig godt uthevet. Størrelsen tar likevel noe tid å venne seg til men etter et par dager fungerer det bare fint. Med "predictive typing" går det glatt å få en liten skrivefeil, og du får fortsatt det ordet du hadde lyst på i starten. E71 er virkelig en av de beste mobilene du får nå for tiden og jeg er så utrolig fornøyd med min. :)

Lenke til kommentar

Min overtalelse blir testen jeg har skrevet på mobilbloggen.no.

"Nokia E71 har tatt meg med storm. Den er så bunnsolid bra på alle punkt at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne. Dette er altså en av verdens minste fulltastaturtelefoner, men det til tross har den en fantastisk skjerm og et gigantisk batteri (BP-4L med 1000mAh for de av dere som er spesielt interesserte), i tillegg til at den er en drøm å skrive på. Og så koster den i underkant av fire lapper."

Les hele testen her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...