---SPEED--- Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Gleder meg selv, skal starte VG1 Elektro. Er utrolig spent på nye fag, ny skole, og nye folk. Blir bra! Begynner vg1 elektro jeg og oops dobbelpost Endret 17. august 2008 av ---SPEED--- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Svaxxo, klem til alt du har på nesa og popp den, så påfører du noe som tørker den ut. Men det er en slik uklembar kvise. Den har ikke noe hull, bare en kul på en måte. Engangskalpeller er billig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg begynner i 10. klasse. Tror de skulle ansette noen nye lærere, det kan jo bli spennende. Dessverre har en av lærerne jeg var kommet skikkelig på godsida hos slutta. Må kanskje begynne å jobbe i KRL og engelsk igjen. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skole imorgen? Stemmer det "På tide å spisse blyantene" Lenke til kommentar
MST Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Den første uka er jo som regel chill:P.. Er andre uka som er stress... Begynner i 9'ende og gruer meg til prøver:P... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 tsss, første halvår av 9. teller ikke uansett. 10. derimot... huff, nå må jeg virkelig jobbe for å holde snittet oppe Lenke til kommentar
MST Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tja..Er fortsatt noe slit og få bra på prøver i 9'ende også sikkert:P.. Fikk snitt på 4.7 i 8'ende:P..Så MÅ få det samme eller bedre:P Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eneste jeg sliter med er at jeg står opp ca 1-4 hver dag. Og må nå snu om ganske hyppig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Same here, det går så bra så, er ikke så veldig mye vanslkigere, bare matte som blir merkbart mer komplisert med årene (synes jeg da). Lenke til kommentar
imute Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 bare å døgne samme natta som du skal på skolen det, så sover du godt natta derpå. Fort gjort å snu døgnet. Selv begynner jeg tredje og siste året medier og kommunikasjon på ny plass hvor jeg ikke kjenner mer enn en person. Helt nøytral til situasjonen egentlig.. Begynner ikke før på Onsdag. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Starter på tirsdag jeg. På HiO, det skal bli morro. Første året på anvendt datateknologi. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Noen flere som ikke får sove den siste natta før skola beggyn? Skal egentlig bli godt og bli ferdig med skola^^ har bare dette året i gjenn så er det lærling Lenke til kommentar
mathos Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 3. og siste år allmenn! Et nytt år med nye muligheter, uten hverken fransk, matte eller andre ymse fag. Lærerne er snille, vennene er tøffe, fagene er spennende og jeg er russ i år! Det var DEILIG å begynne igjen. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 nooo, alt så bra ut, digg klasse, osv. Men neida, slik ble det ikke, fikk en drit streng lærer, bruker hundre år å gå gjennom ting, og vi begynner med real skole i morra, fuck it! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Gikk faktisk VELDIG bra, selv om jeg var ute til i 5-tia, og sto opp litt før 9 Liten, grei klasse, hyggelige lærere og lite allmennfag Bare chill denne uka.. Bedriftsbesøk og strandtur Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 VG2 her. Forsova meg! Og skulka for å ta teoriprøve. Forsoving + skulking på første skoledag... Dette året blir bra. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er bare looking på skolen min fram til høstferien Har sånn konsert, som hver tiendeklasse har vært år. Har ingen talenter da, så tror det blir noe jeg kaller loldance. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg gleder meg forsåvidt litt, begynner på onsdag jeg. Ny skole og alt. Men gruer meg ikke siden jeg har allerede hilst på dem jeg skal gå i klasse med o.l Men blir egentlig jævlig og stå opp tidlig, er vant til og stå opp i 1-2 tiden på dagen, nå må jeg stå opp klokken 7.:-(( Men en ting jeg ikke skjønner er hvorfor vi heller ikke kan begynne neste mandag. Er jo to dager med skole så er det helg igjen...Hva er pointet? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 begynt vg2 TIP, litt digg da vi har 4 timer med sveising på torsdag eller tirsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå