TheNarsissist Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Joho halleluja det er skole start i morgen. Lekser, stå opp tidlig og prøver jeg er så glad! NOT! Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Joho halleluja det er skole start i morgen. Lekser, stå opp tidlig og prøver jeg er så glad! NOT! "Skolestart" i morgen, ikke "skole start". Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Måtte bare pirke du Lopen.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg gleder meg faktisk jeg. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg gleder meg faktisk jeg. me too Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Måtte bare pirke du Lopen.. Jeg måtte ikke, men alt som kan distrahere meg fra det faktum at også jeg skal på skolen i morgen, er hjertelig velkomment. Det gikk dessverre utover trådstarter i denne situasjonen, beklager det. On Topic: Ikke bare er det skolestart i morgen, men for meg blir det ny skole og nye klasser i tillegg. Både gleder og gruer meg. :S Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 jeg skal og på ny skole og de andre jeg kjenner som søkte kom ikke inn både geder og gruer meg. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Jeg begyner i 9. Gleder meg ikke til lekser og prøver, men å se venner igjen. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Gruer meg ikke særlig. Blir bra å få rutier i livet sitt igjen, man føler seg mye mer kvikk me fast søvnrytme, nok mat etc. I tillegg får en se alle folka en ikke fikk sett i ferien, og man får ett gjensyn emed de faga en likte å jobbe med. Nytt skoleår, nye muligheter! Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Gruer meg ikke særlig. Blir bra å få rutier i livet sitt igjen, man føler seg mye mer kvikk me fast søvnrytme, nok mat etc. I tillegg får en se alle folka en ikke fikk sett i ferien, og man får ett gjensyn emed de faga en likte å jobbe med. Nytt skoleår, nye muligheter! akkurat det samme som jeg tenker btw: hvor skal alle dere begynne da? for min del er det 3 året på vgs som står for tur. Endret 17. august 2008 av Sunset Lenke til kommentar
4MB Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Bah! Starter i 10. klasse i mårra, på ny skole og jeg har klart å få verdens største kvise på nesa. ..gruer meg.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Svaxxo, klem til alt du har på nesa og popp den, så påfører du noe som tørker den ut. Jeg begynner i VG2 nå, med nesten bare selvvalgte fag og herlig timeplan, jeg gleder meg Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Begynner i 1. Skikkelig Deja vú dette. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Gleder meg selv, skal starte VG1 Elektro. Er utrolig spent på nye fag, ny skole, og nye folk. Blir bra! Lenke til kommentar
4MB Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Svaxxo, klem til alt du har på nesa og popp den, så påfører du noe som tørker den ut. Men det er en slik uklembar kvise. Den har ikke noe hull, bare en kul på en måte. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 En steril nål(kokt/desinfisert) burde gjøre susen Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Starter ikke før onsdagen vi. Da er det 10`endeklasse som står for tur. Gruer meg til eksamen og slikt, men gleder til å se venner o.l Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Gleder meg selv, skal starte VG1 Elektro. Er utrolig spent på nye fag, ny skole, og nye folk. Blir bra! Begynner vg1 elektro jeg og Endret 17. august 2008 av ---SPEED--- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå