Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Er på venteliste. Hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg gikk VG1 Medier & Kommunikasjon i fjor og ligger som nummer 27 på venteliste (Elvebakken, Oslo) på VG2 i år. Jeg "orker ikke" å gå Sogn eller Bjerke og hadde bra karakterer første termin (mest 5ere og 6ere), men dreit meg ut i termin 2 p.g.a. motivasjonen svikta. Derfor jeg ikke kom inn på Elvebakken.

 

Om jeg ikke går Elvebakken kommer jeg ikke til å gå, men hva skal jeg gjøre? Stille opp i morgen og spørre rektor pent om jeg kan komme inn eller sitte hjemme og dra meg mens jeg venter på svar (som kanskje aldri kommer) fra Elvebakken?

 

Trenger raskt hjelp, siden det braker løs i morgen :)

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

You tell me.. Jeg vet ikke, men jeg har hørt om tilfeller hvor folk har fått plass av å møte opp. Mye sikkert p.g.a. de viser vilje til å gå der. Jeg hadde jo ikke vært 27 om jeg ikke hadde gitt helt opp i fjor, siden jeg hadde 4.8 ellerno i snitt 1. termin. Går ikke ann å tenke sånn, men tror du ikke de tar litt hensyn til det om jeg møter personlig i morgen?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg gikk VG1 Medier & Kommunikasjon i fjor og ligger som nummer 27 på venteliste (Elvebakken, Oslo) på VG2 i år. Jeg "orker ikke" å gå Sogn eller Bjerke og hadde bra karakterer første termin (mest 5ere og 6ere), men dreit meg ut i termin 2 p.g.a. motivasjonen svikta. Derfor jeg ikke kom inn på Elvebakken.

 

Om jeg ikke går Elvebakken kommer jeg ikke til å gå, men hva skal jeg gjøre? Stille opp i morgen og spørre rektor pent om jeg kan komme inn eller sitte hjemme og dra meg mens jeg venter på svar (som kanskje aldri kommer) fra Elvebakken?

 

Trenger raskt hjelp, siden det braker løs i morgen :)

 

Takk!

 

Hei

 

Jeg står som nummer 1 på venteliste til skolen jeg vil inn på. Jeg ringte inntakskontoret, fordi jeg lurte på om noen kan snike seg forbi meg ved at de maser eller dukker opp på skolen. Jeg fikk til svar at det går ikke. Skolene har ikke lov til det, de må følge ventelistene i minst 2 uker. Så ringte jeg skolen, og der svarte de det samme. De sa at jeg ville bli oppringt så fort plassen ble ledig. Ingen kan gå foran noen andre. Så i morgen kommer jeg bare til å sitte å vente på en tlf, evt jeg må vente noen dager.

 

Forresten, så kjenner jeg mange som ikke ville gå på Sogn, men alle er kjempe fornøyde med skolen sin medie linje.

Bjerke er også bra, men jeg har hørt mer positivt om Sogn. Min venninne har kommet inn på media på Elvebakken, men hun møter ikke opp i morgen. Så dermed er du iallefall litt nærmere målet. Lykke til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...