bbruvoll Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Innehar et Aopen Aeoulus ti 4200 grafikk-kort, spørsmålet mitt er om jeg kan bruke andre drivere en Aopens på kortet, føler at driverne til aopen suger, pluss at de aldri oppdaterer dem... Bruker xp med alle oppgraderinger Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Bruk Nvidia's... www.nvidia.com Lenke til kommentar
bbruvoll Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Og det funker? Har du gjort det selv? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det funker garantert - på samme måte som driverne fra ATI funker fint på alle ATI-baserte kort. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hvis du har Geforce kort så!! Lenke til kommentar
andgob Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 nesten alle som har GeForce kort bruker drivere fra nvidia. bare pass på at du bruker en driver som ikke er beta. når jeg hadde geforce likte jeg best verson 30.82, den fungerte best på mitt system. men det er bare noe du må teste Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Og det funker? Har du gjort det selv? Det sitter nvidia's egen grafikkbrikk i kortet ditt. Så bare bruk de nyeste driverene dems, du. Da får du garantert best ytelse. Lenke til kommentar
bbruvoll Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Takk for svarene Skal teste dette ut så snart jeg får ræva mi hjem fra jobb :-? 12 timer data om dagen er bra for magen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå