redoran86 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skoene jeg leter etter er: http://www.amazon.com/Puma-Suede-Spectra-C...1280&sr=8-5 Er det noen som vet hvor jeg kan bestille disse på nettet eller noen butikker i norge som fører disse? amazon vil jo ikke sende til norge. jeg er vanedyr av rang og har satt min elsk på disse skoene. setter stor pris på svar. farge er ikke så viktig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva mener du med at Amazon ikke sender til Norge? Jeg har da bestilt masse derfra. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Du finner dem her, her, her og her. Alle sender internasjonalt iflg sidene deres. Angående Amazon så er det ikke alt dem sender til Norge. Enkelte ting sender dem ikke utenfor USA, av de varene de selv selger. De har en egen side for internasjonale bestillinger. Amazon har også såkalte merchents, dvs andre butikker som selger varene sine gjennom Amazons nettside. Her kan det variere fra butikk til butikk om de sender utenlands. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) jeg har akkurat de der tror jeg (de svarte og røde.. frekt rutemønster inni) - kjøpte dem på snkr i trondheim i fjor... De var billige på amazon da, kosta 700 i norge.. Endret 12. september 2008 av Medrakil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå